טום בן זקן: "השנה לא חווינו הרבה רגעים שמחים בליגה נקווה שנחווה אותם בגביע"

ביום רביעי (19.00) איצטדיון הי"א, תגיע מכבי נתניה למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. המאמן עמיר תורג'מן: ""מכבי נתניה קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים מאוד מוכשרים, מאוד טובים".
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

ביום רביעי (19.00, איצטדיון הי"א) תפגוש מ.ס אשדוד את מכבי נתניה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בקבוצה רוצים לנצח לראשונה העונה באיצטדיון, במיוחד שמדובר במשחק גביע.

המאמן עמיר תורג'מן התייחס למשחק: "מכבי נתניה קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים מאוד מוכשרים, מאוד טובים. נפגשנו איתם לפני עשרה ימים והיה מפגש טוב מותח מעניין, . יהיה משחק מותח, קשה נגיע מוכנים למשחק נתניה זו בהחלט משוכה לא קלה בכלל. נתניה קבוצה מאוד טובה מאוד מוכשרת אבל גם אנחנו בהתקדמות מאוד גדולה ולכן יהיה מאבק טוב וקשה כל אחד רוצה לעבור עוד שלב בגביע, עוד התקדם במפעל הזה ואנחנו נעשה את המקסימום כמובן.

תורג'מן המשיך: "אני מסתכל רק על המשחק בגביע ולא על הליגה. בסופו של דבר אני רוצה לעבור את השלב הזה אמרתי לשחקנים ואני אומר את זה כל הזמן. אם נצליח לעשות את זה ולעבור שלב אז יהיו לנו בהמשך בהחלט ימים כאלו מאתגרים, מעניינים, לא קלים, אבל בהחלט מהנים".

רוצים שלב נוסף

 

 

גם טום בן זקן, קפטן הקבוצה התייחס למשחק: "גביע זה דבר מתוק וכיף, זה מפעל הרבה יותר קצר מהליגה והשנה לא חווינו הרבה רגעים שמחים בליגה נקווה שנחווה אותם בגביע. במשחקים האחרונים התחלנו לשחק טוב אנחנו מגיעים להמון מצבים אומנם לא נכנסו שערים אבל זה יגיע ועם השערים יגיעו התוצאות הטובות ואני מאמין שנצא לדרך חדשה בקרוב.אשדוד תמיד היתה ידועה בתור קבוצת בית קשה קבוצות היו מפחדות לבוא לפה השנה זה לא כל כך הולך לנו עם התוצאות, אין לזה סיבה. כדי לשנות את זה, צריך לנצח".

מבחינה מקצועית נראה כי הבלם ויקטור גאנב יחזור לשחק לאחר שהורחק במשחק הליגה מול…מכבי נתניה לפני 2 מחזורים. גם בלסינג אלקה שהודח מההרכב אמור לפתוח בהתקפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך