ואת נשארת נאיבית שכמותך. מ.ס סיימה רק ב-0:0 מול חיפה

מ.ס אשדוד סיימה רק ב-0:0 מול מכבי חיפה למרות שהייתה ראויה לניצחון. מ.ס אשדוד במספר הזדמנויות של שער בטוח הייתה צריכה לנצח. תורג'מן אנחנו נאיבים".
ואת נשארת נאיבית שכמותך. מ.ס סיימה רק ב-0:0 מול חיפה
עוד כמעט. כדור עובר ליד שער חיפה (צילום: טוטו פוטו)

גדי קינדה בשני מצבים של שער בטוח, מאוריציו קורדיירו בעוד מצב לשער בטוח, יצחק אספה בהחמצה מקרוב, יובל יעקובביץ מול השוער ודן ביטון עם החמצת המשחק מול גלזר. הבנתם? או להסביר? מ.ס אשדוד הייתה צריכה לרדת מהמשחק הזה לפחות ב-0:1 אם לא 0:2. בסוף היא ירדה עם 0:0 ומכבי חיפה חילצה נקודה. אשדוד הפסידה 2 ויותר מכך הפסידה הזדמנות לנצח סוף סוף בבית.

אם תבדקו את הסטטיסטיקה של המשחק תגלו שחיפה החזיקה יותר את הכדור. אבל אשדוד סגרה את חלק המגרש שלה וצופפה אותו וזה מנע מחיפה לשחק משחק פתוח ולסכן את אשדוד. לזה תוסיפו מתפרצות כמעט קטלניות שהיו צריכים להגמר לפחות פעם אחת בשער ותבינו כמה יעילה הייתה אשדוד. החמצת המשחק הגיעה בדקה ה-84. דן ביטון קיבל כדור עומק ורץ חצי מגרש לבדו מול גלזר. במקום לסיים את זה ברשת, ההוא משופם מה חיפש את קינדה והכדור שלו היה רע ויצא החוצה. איזה בזבוז.

קורדיירו נאבק. (צילום: טוטו פוטו)

אולי זה מלמד על מה שקורה באשדוד. קבוצה טובה ונאיבית. אשדוד צריכה לחזק את החלק ההתקפי שלה. כי היא אומנם לא ספגה לאחר זמן רב ונראה כי ההגנה התייצבה (משחק טוב לחוליה האחורית כולל שחר פיבן בהופעת בכורה טובה בהרכב), אבל צריך גם לכבוש. זה חלק מהמשחק. החלק הכי חשוב.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג’רפי, טום בן זקן, איגור  פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ’יץ’, יצחק אספה, יובל יעקובוביץ’, גדי קינדה (דין דוד, 87), בנצי מושל (בלסינג אלקה, 61), מאוריסיו קורדיירו, דור ג’אן (דן ביטון, 79).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך