שחקן במ.ס אשדוד – "מכבי חיפה זה לא בשמיים בכלל"

חיפה תגיע במוצ"ש (18.15, אצטדיון הי"א) ובאשדוד רוצים ניצחון ליגה ראשון העונה. התלבטות על ההרכב. מי יחליף את גאנב המורחק ומי יישחק בקישור האחורי.
שחקן במ.ס אשדוד - "מכבי חיפה זה לא בשמיים בכלל"
ג'ראפי עוצר את הפנדל במשחק מול נתניה. (צילום: טל אקוקה)

במוצאי השבת (18.15, איצטדיון הי"א) תגיע מכבי חיפה למשחק תחתית מול מ.ס אשדוד. במ.ס אשדוד מאמינים כי אפשר לנצח את ניצחון הבית הראשון העונה. ניצחון והפער בין שתי הקבוצות יהיה 4 נקודות בלבד.

שחקן בכיר בקבוצה אמר: "מכבי חיפה זה לא בשמיים, אפשר לעבור אותם". באשדוד מעודדים מאוד מהתיקו 2:2 מול נתניה, לאחר שעשו זאת למרות שני פנדלים שנשרקו נגדם, הרחקה של שחקן הקבוצה הבלם ויקטור גאנב, שער בנבדל שניתן לנתניה ופנדל שלא נשרק לטובת הקבוצה.

התלבטות של הצוות המקצועי בראשות המאמן עמיר תורג'מן ועוזרו ארז בלפר. השניים מתלבטים לגבי ההגנה, מי יהיה זה שיחליף את גאנב המורחק, האם שחר פיבן, עמית ביטון שחקני הרכש החדשים, או אולי בן אדרי, שמועמד לשחק בקישור האחורי. בנוסף התלבטות לגבי הקישור האחורי, אבל זה נראה כמו אדרי ויצחק אספה. בהתקפה צפויים השניים להמשיך כמו מול נתניה עם בלסינג אלקה, בנצי מושל ומאוריציו קורדיירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך