מתווכים, כן או לא?

טור אישי/ גבי אטר - בעלים של חברת IMPACT העוסקת בשיווק פרויקטים בנדל"ן ובהפצה והטמעת מערכת BMBY
מכירות, מכירות, מכירות

מי מאיתנו שניסה למכור נכס לא נתקל בדילמה האם להשתמש בשירותים של מתווך או למכור לבד. לרוב אני נתקל בתגובות כגון: "למה שאשלם למתווך? אני מפרסם ביד 2 ומוכר לבד…". בחלק מהמקרים זה נכון אך לרוב זה לא משתלם. קחו בחשבון כמה עובדות אובייקטיביות שפוגעות בכם בניסיון שלכם למכור לבד: 1. אתם, כבעלים של הנכס, מחוברים אליו רגשית, עובדה שמקשה מאוד על הליך משא ומתן יעיל.

2. מתווך זה מקצוע, היכולת לגשר בין רצונות שלכם כמוכרים לצרכים של הקונים מאפשר לו להגיע לעסקה אופטימלית, אתם שלא עסקתם לעולם בתיווך לא מודעים למה אתם עושים לא נכון.

3. זמן – הנתונים מדברים על זמן ממוצע של 4 חודשים, הזמן הזה מתיש ועולה כסף. האם זה נכון שתשקיעו את זמנכם בזה? סינון קונים – כאשר אתם מפרסמים, כל מי שרק רוצה יכול להיכנס אליכם לבית גם אם מדובר באנשים הכי לא רלוונטיים, שלא לדבר על נוכלים.

לסיכום, אני לא מתווך ככה שאני בעצמי משתמש במתווכים חשוב, לתת את הנכס למתווך מקצועי שעובד ע"פ שיטות עבודה מתקדמות ועם ניסיון מוכח, בסופו של דבר אמנם זה יעלה לכם כסף אך זה אמור לחזור אליכם במכירה.

שבת שלום!

לשאלות ותגובות:
050-3545544
gabi@impactgroup.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך