מכה למכבי אשדוד ווטסון החליט לעזוב

רק זה היה חסר למכבי אשדוד. לאחר שדיוויד לאורי עזב לארה"ב לסדרת בדיקות וספק אם ומתי יחזור, הודיע טרנס ווטסון כי הוא עוזב. ווטסון אמור היה להאריך את חושה בעוד חודשיים, אבל ככל הנראה רצה חוזה עד לתום העונה. אשדוד עם 3 זרים בלבד. יתכן שאשדוד תאלץ לבוא לקראתו.

כ-48 שעות לאחר עזיבת דיוויד לאורי לסדרת בדיקות מקיפה בארה"ב בגלל בעיות בלב, כשלא בטוח שהוא יחזור בכלל, איבדה מכבי אשדוד שחקן נוסף. את טרנס ווטסון.

ווטסון כבר הסכים להאריך את חוזהו בעוד חודשיים. הוא הגיע לחודשיים ולאחר יכולת טובה מאוד הוא האריך את חוזהו בעוד חודשיים, ממש בימים אלו. או לפחות כך חשבנו. מסתבר עתה כי הוא לא מוכן להמשיך לחודשיים נוספים וככל הנראה הוא מבקש הארכה  עד לתום העונה.

באשדוד שמחכים לדעת מה יהיה עם לאורי לא ממהרים לעשות זאת. ווטסון החליט שהוא לא נשאר. כך נוצר מצב שאשדוד רק עם 3 זרים כרגע. ייתכן שבשל כך תאלץ הקבוצה לחזור בה מהחתימה לטווח קצר ותסכים לחוזה עד לתום העונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך