מכבי אשדוד תלבש כחול בחצי הגמר

אשדוד כבר הפסידה בדבר אחד. ת"א היא זו שתלבש את הצבע הצהוב. האוהדים ישבו בשערים 1-2-12. כרטיסים לחצי הגמר שייערך ב-12.1, יימכרו כבר החל ממחר, שלישי.

בדבר אחד כבר הפסידה קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד בכל הקשור לחצי הגמר. היא לא תלבש צהוב. על פי ישיבת התיאום שנערכה בשני הוחלט כי מכבי ת"א, מולה היא תשחק, היא זו שתלבש צהוב, הצבע של שתי הקבוצות

על פי סיכום בין הקבוצות, במשחק הראשון שייפתח בשעה 18:45 מכבי ת"א תלבש צהוב ותשב על הספסל מימין למזכירות ומכבי אשדוד תלבש כחול ותשב על הספסל משמאל למזכירות. במשחק השני, שייפתח בשעה 21:15, הפועל חולון תשב משמאל למזכירות ותלבש סגול. הפועל ירושלים תשב מימין למזכירות ותלבש אדום.

מכירת הכרטיסים לחצי גמר גביע המדינה ביד אליהו ב-12.2 תפתח עבור הקהל הרחב מחר, שלישי ב-12:00. המחירים ינועו בין 40 ש"ח לכרטיס הזול ביותר ל-150 ש"ח ליקר ביותר לשני המשחקים. לראשונה, לקהלים המעודדים תינתן האפשרות לשבת גם באולם ולא רק ביציע, כולל ציוד עידוד ותופים.

אחרי ישיבת תאום עם הקבוצות ונציגי האבטחה, סוכמו הדברים הבאים: הקהל של מכבי אשדוד ישב בשערים 12-1-2 וציוד העידוד שלה יהיה באולם 1.הקהל של הפועל חולון ישב בשערים 9-10-11 וציוד העידוד של הקבוצה יהיה באולם 11. הקהל של הפועל ירושלים ישב בשערים 3-4-5 וציוד העידוד יהיה בשער 5.  הקהל של מכבי ת"א ישב בשערים 6-7-8 וציוד העידוד יהיה בשער 7.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך