השחקן ה-12. בגלל השיפוט רק תיקו 2:2 לאשדוד בנתניה

שופט המשחק רועי ריינשרייבר היה "הגיבור" של המשחק. 2 פנדלים שלא היו נגד אשדוד, אדום לויקטור גאנב, שער שאישר לנתניה מנבדל ואי שריקה לפנדל ברור. השחקן ה-12. למרות זאת אשדוד יצאה עם נקודה לאחר 2:2, בחוץ.
השחקן ה-12. בגלל השיפוט רק תיקו 2:2 לאשדוד בנתניה
קינדה חוגג שיוויון זמני (צילום: טל אקוקה)

כדורגל משחקים 11 נגד 11. זה במידה שהשופט לא תופס צד. זה בדיוק מה שקרה במשחק בין מ.ס אשדוד למכבי נתניה. שופט המשחק רועי ריינשרייבר היה השחקן ה-12 של נתניה. 2 פנדלים שלא היו ולא נבראו, ששניהם אגב הוחמצו, שער שיוויון בנבדל לנתניה, הרחקת שחקן למ.ס אשדוד בעקבות הטעות בפנדל, נגיעת יד ברורה של מגן נתניה, שלא נשרקה בהתקפת השיוויון של נתניה  ואי שריקת פנדל ברור על שחקן מ.ס. אחרי כל זה אשדוד הוציאה מהמשחק הזה תיקו 2:2.

זה התחיל במחצית די משמימה. אשדוד הייתה שווה לנתניה ואפילו נראה היה שהיא כמעט וכובשת (33) מרגלי קורדיירו. אבל דווקא רגע לפני הירידה למחצית זה התהפך. ערן לוי מסר לקוגבינה, לשעבר אשדוד והאחרון כבש שער בדקה הכי קריטית.ה-45.

כלום לא הכין אותנו למה שעמד להתרחש במחצית השניה. בדקה ה-50 החל ערן ריינשרייבר את "מופע האיימים" שלו. כדור ירוי שפגע בידו של יצחק אספה, הפך לפנדל, שלא היה ולא נברא. ערן לוי בעט את הפנדל לקורה ולחוץ. יש צדק.

הנבדל לפני שער השיוויון של נתניה (צילום: מהטלוויזה)

זה היה האות לחזרת אשדוד. יובל יעקובוביץ' שנכנס 3 דקות לפני כן בעט כדור חזק מתוך הרחבה והישווה 1:1. עברה רק דקה ומהפך. קורדיירו מצא את גדי קינדה, שבמבצע אישי כמו שהוא רק יודע עשה מזה 2:1. לאשדוד. אבל שוב הופיע "כוכב" המשחק – השופט. בדקה ה-75 הוא החליט שויקטור גאנב הבלם עבר עבירה על הויבך וקבע פנדל, צהוה שני לגאנב ואדום. שוב לא היה ולא נברא. ערן לוי בעט שוב את הפנדל ויואב ג'ראפי בעצירה מדהימה את הכדור.

אבל זה לא נגמר כאן. אשדוד ב-10 שחקנים נלחמה על חייה. עבירה ברורה על דור ז'אן הרכש החדש נעלמה מעיני השופט. אבל בדקה ה-87 הוא החליט לא לראות שוב ושוב לטובת נתניה. כדורד פגע בידו של גולדנברג מגן נתניה. השופט החליט להמשיך. הכדור הגיע בהתקפה לקוגבינה בנבדל ברור והוא השווה ל-2:2. אם יחסרו למ.ס 2 נקודות בתום העונה, תזכרו מי לקח אותן.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך