מ.ס שוקלת לתבוע את רועי ריינשרייבר שופט המשחק מול נתניה

מ.ס אשדוד החליטה שלא לשתוק על תצוגת השיפוט החלשה של השופט רועי ריינשרייבר, בתיקו 2:2 מול נתניה. רנשרייבר פסק 2 פנדלים שלא היו נגד אשדוד, הרחיק שחקן, אישר שער שוויון מנבדל לנתניה ולא שרק לפנדל ברור לאשדוד. :"אנו שוקלים לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לשים לזה סוף, לרבות פניה לערכאה אזרחית והגשת תביעת נזיקין אישית כנגד השופט". לשון ההודעה.
השחקן ה-12. בגלל השיפוט רק תיקו 2:2 לאשדוד בנתניה
הנבדל לפני שער השיוויון של נתניה (צילום: מהטלוויזה)

הודעה יוצאת דופן ומאוד קשה, הוציאה הערב, שבת, קבוצת מ.ס אשדוד בשל תצוגת השיפוט החלשה של השופט רועי ריינשרייבר שפט במשחק התיקו 2:2 מול נתניה:

"זה מספר שבועות שאנו מקופחים בשל החלטות מגמתיות שהביאו להרחקות לא מוצדקות, לשריקת כדורי עונשין שהכריעו משחקים ולפסילת שערים חוקיים לטובתנו. שתקנו, כי אנו יודעים שטעויות הן חלק מהמשחק, אבל בעיקר אנו יודעים שזה לא יעזור ולא ישנה שום דבר.

לראיה, בתום המחזור השני פנינו בצורה תקיפה וביקשנו לפסול את רועי ריינשרייבר מלשפוט את משחקי מ.ס. אשדוד עקב קיפוח מגמתי שנמשך עוד מהעונה הקודמת ובעיקר בשל הרחקה שערורייתית של בלם הקבוצה ניר ברדע עוד במחצית הראשונה, החלטה שגמרה לנו את המשחק ופגעה בנו גם במחזור שלאחריו.

והנה, עבר סיבוב שלם ושוב זהו ריינשרייבר שבשרשרת החלטות הזויות ושגויות מעניק ליריבתנו 2 בעיטות עונשין מ-11 מטרים, מרחיק לנו בלם, מתעלם מעבירה ברורה ברחבה על דור ג׳אן ולקינוח מאשר לנתניה שער מעמדת נבדל ברורה.

מספיק היה לשמוע את השדרים והפרשנים שאמרו שכזה דבר מעולם לא ראו בשביל להבין את גודל השערוריה והתחושה החזקה של קיפוח מכוון מצדו של ריינשרייבר. אנו שוקלים לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לשים לזה סוף, לרבות פניה לערכאה אזרחית והגשת תביעת נזיקין אישית כנגד השופט. כמו כן נפעל לפסול את ריינשרייבר לא רק ממשחקי מ.ס. אשדוד כי אם משיפוט בכלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך