לא נעים. סכנין גברה 1:2 על מ.ס ללא מאמנה המפוטר פליקס נעים

סכנין בלי המאמן המפוטר פליקס נעים ניצחה את מ.ס אשדוד 1:2. אשדוד כבר חזרה למשחק והשוותה ל-1:1 מהאיש החם שלה בתקופה האחרונה מאוריציו קורדיירו, אבל ספגה שער הפסד בדקה ה-78 והסתבכה שוב.
לא נעים. סכנין גברה 1:2 על מ.ס ללא מאמנה המפוטר פליקס נעים
קורדיירו משווה זמנית (צילום: טוטו פוטו)

לא נעים למ.ס אשדוד וללא נעים בסכנין. קבוצת בני סכנין ללא המאמן פליקס נעים שפוטר, גברה על אשדוד, באשדוד 1:2 וסיבכה אותה בתחתית.

אשדוד הייתה נאיבית במשחק הזה. היא הייתה ראויה לקחת לנקודה ולמרות זאת ירדה מנוצחת. אשדוד טרם ניצחה בבית וזה לא יכול להספיק. זה התחיל רע ונגמר רע. כבר בדקה ה-1 ספגה אשדוד שער על ידי שלומי אזולאי.

אשדוד עשתה הכל לחזור למשחק הזה. בדקה ה-61 היא גם הצליחה. רשדוד זכתה בקרןץ הכדור ההוגבה לרחבה הגנת סכנין לא הצליחה להרחיק, ומאוריסיו קורדיירו בעט בחצי מספרת מקרוב פנימה. זה נראה טוב לאשדוד. נראה היה שתצא לפחות מהמשחק הזה בנקודה שהיא ראויה לה. אבל 12 דקות לסיום היא ספגה את שער ההפסד מראשו של עטאא ג'אבר והסתבכה שוב.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן (בנצי מושל, 77), קרלו ברוצ’יץ, ויקטור גנב, אביב סולומון, אוהד רבינוביץ’ (יובל יעקובוביץ’, 46), דן ביטון, גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, דין דוד, בלסינג אלקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך