הגברים מול גלבוע גליל הנשים מול הסגנית

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה רוצה להתקדם למקום השמיני. ניצחון על גלבוע/גליל (20.10, הקריה), יקרב אותה מאוד לשם. קבוצת הנשים אלופת המדינה, מכבי בן אשדוד תארח בבית את סגניתה רמתן חן (18.00, הקריה)
אולם כדורסל

יום שני של כדורסל צפוי לנו.  כמו שקורה לאחרונה שתי הקבוצות הבכירות של העיר, מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים ומכבי אשדוד/באר טוביה, קבוצת הגברים, יישחקו בבית, באולם הקריה.

זה יתחיל ב-18.00 (שידור ישיר בערוץ הספורט) כשקבוצת הנשים מכבי בן אשדוד תארח את סגניתה מכבי רמתן חן. אשדוד ראשונה והיא תרצה להישאר ראשונה גם לאחר המשחק מול רמת חן, השלישית. אבל הראש של אשדוד הוא גם ביום חמישי במשחק רבע הגמר מול רמלה בגביע המדינה. טיה פרסלי הפצועה תחסר.

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה, רוצה להתקרב למקומות 1-8. אשדוד במקום התשיעי מרחק נקודה מהמקום השישי! ניצחון של אשדוד יעלה אותה למקומות 1-8, המטרה מתחילת העונה. דיוויד לאורי, שחש כאבים בחזהו והופנה פעמיים לבית החולים, עדיין לא משחק ובימים הקרובים תתקבל החלטה לגביו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך