תורג׳מן: סכנין ידועה כקבוצה אגרסיבית

ביום שני (19.00, איצטדיון הי״א) תגיע סכנין אחרי פיטורי מאמנה. עמיר תורג׳מן מאמן הקבוצה מודע ליריבה הקשה שמצפה לו. בנצי מושל שבלט לאחרונה ימשיך לקבל קרדיט. בן אל אדרי צפוי לפתוח בקישור.
עמיר תורג'מן
תורג'מן כשאימן באשדוד.

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס אשדוד ערך מסיבת עיתונאים לפני סכנין, שתגיע ביום שני (19.00, איצטדיון הי״א) למשחק לאחר פיטורי מטמנה פליקס נעים.
תורג'מן: " בסך הכל עשינו שני משחקים טובים, אני חושב שבשני המשחקים הראנו המון אופי והחוכמה היא באמת להמשיך את המומנטום, לא יהיה קל נגד קבוצה מאד קשה שעוברת זעזוע כרגע אבל בסופו של דבר חשוב שאנחנו נתרכז בעצמנו ונעשה את הדברים נכון״

״אני מרגיש שהקבוצה השתפרה בהרבה מאד פרמטרים, והתחזקה מאד ברמה המנטלית שזה מאד חשוב. גם ברגעים הקשים צריך לדעת לעמוד ולהיות שם, גם כשאתה מרגיש שאתה צריך לנצח ואתה לא מנצח, צריך לדעת לעמוד ולהיות סבלני ולחכות לרגעים שאנחנו נהיה טובים״. הוסיף המאמן.

תורג'מן התייחס לבנצי מושל ומאוריציו קורדיירו שבלטו בשני המשחקים האחרונים: "אני אמרתי את זה גם לגבי שחקנים אחרים, בסופו של דבר האחריות היא שלהם וזו הקריירה שלהם וכל אחד והאיסמון שצריך ליפול לו. בסופו של דבר רק שחקנים שבאמת יעבדו וישקיעו ויתנו תוצרת וסחורה ישחקו. אני חושב שהמועדון באמת רוצה לראות את השחקנים האלה מתפתחים ומתקדמים ואנחנו רוצים לראות אותם כמה שיותר וזה גם הולך לא רע".

על הבעיות של סכנין שתגיע ״כחיה פצועה מסוכנת: " היא מסוכנת תלוי איך אתה מגיע. סכנין ידועה כקבוצה אגרסיבית עם זאת, היא לא בתקופה טובה ואנחנו צריכים להגיע מוכנים מכל הבחינות. יש להם שחקנים טובים בחלק הקדמי ובכלל בקבוצה עצמה, נקלעו לתקופה לא טובה ואנחנו צריכים בבית שלנו להגיע מוכנים, ממוקדים, מאה אחוז נחושים לעשות את העבודה. ואני מאד מקווה גם שזה מה שנעשה".

נראה כי בנצי מושל ימשיך לקבל קרדיט בקישור, בעקבות יכולתו לאחרונה. בן אל אדרי אמור לעבור לקישור והבלם הבולגרי ויקטור גאנב לחזור מפציעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך