אשדוד הפכה פיגור בגביע לניצחון 1:3 ועלתה לשמינית

עוד מהפך. לאחר המהפך בליגה בניצחון 1:2 על קרית-שמונה בדקה ה-88, יצאה אשדוד לאשקלון למשחק בגביע המדינה ופיגרה 0:1. היא השוותה הפעם בדקה ה-87 ובהארכה ניצחה בעשרה שחקנים 1:3. אשדוד עלתה לשמינית הגמר. אספה הורחק בצהוב שני בדקה ה-90. צמד לקורדיירו, כובש שער הניצחון בקרית-שמונה.
מאוריצ'יו
קוריידרו. צילום: טל אקוקה

תנו להם מהפך. מ.ס אשדוד הופכת זה השבוע שני את התוצאה ומנצחת. בראשון זה היה בליגה על קרית-שמונה, כשניצחה 1:2, לאחר שפיגרה 0:1. הפעם היא ניצחה 1:3 בגביע בחוץ את אשקלון בהארכה, לאחר ששוב פיגרה באותה התוצאה. מהפך נעים. אשדוד בשמינית הגמר. צמד למאוריסיו לקורדיירו שכבש את שער הניצחון מול קרית-שמונה.

אשקלון עלתה ליתרון 8 דקות לסיות המחצית משער של עודד גביש. אשדוד ניסתה לחזור, אבל זה לא הלך לה. בדקה ה-52 דין דוד החמיץ שער בטוח וזה נמשך שתי דקות אח"כ כשבנצי מושל החמיץ מול שוער אשקלון חדריאן, שסחט עוד עצירה.

זה נראה גמור. אבל אצל אשדוד מסתבר זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. ביום ראשון בליגה היא הישוותה בדקה ה-88 ועשתה מהפך לניצחון על קרית-שמונה בדקה ה-92. הפעם אשדוד הישוותה "רק" בדקה ה-87. אביב סולומון העביר כדור רוחב ודין דוד השווה. הולכים להארכה.רגע לפני עוד הורחק יצחק אספה בצהוב שני, בדקה ה-90. זה לא נראה טוב לאשדוד.

אבל אשדוד מסתבר מתחילה להתרגל למהפכים. בדקה ה-115 אשדוד עלתה ליתרון, בעשרה שחקנים. דוד נגח, חדריאן הדף ומי אם לא מאורסיו קורדייו שכבש את שער הניצחון בקרית שמונה, המשיך את הריבאונד פנימה 1:2. בדקה ה-120 המהפך הושלם. דוד בעט לקורה, דן ביטון בעט את הריבאונד לקורה גם הוא והכדור הגיע למאורסיו קורדיירו שהשלים צמד וקבע 1:3. אשדוד בשמינית. נפגש במהפך הבא?

מ.ס אשדוד: יואב ג’רפי, טום בן זקן (אוהד רבינוביץ’, 88), בן אל אדרי, קרלו ברוצ’יץ’, אביב סולמון, יצחק אספה, גדי קינדה, דן ביטון, בלסינג אלקה (בנצי מושל, 46), סידני דה פראייטס (מאוריסיו קורדיירו, 57), דין דוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך