מהפך. בדקה ה-92 ניצחה מ.ס אשדוד את קרית-שמונה 1:2

עד הדקה ה-88 פיגרה אשדוד 1:0. מושל וקורדיירו עשו את המהפך. אשדוד ניצחה 1:2 את קרית שמונה ועשתה צעד חשוב בתחתית.
מהפך. בדקה ה-92 ניצחה מ.ס אשדוד את קרית-שמונה 1:2
קורדיירו. בשנה שעברה במדי קרית-שמונה. שער ניצחון חשוב.

לא להאמין. ניצחון מדהים של מ.ס אשדוד. ניצחון של אופי. ניצחון שיזכרו אולי כמשחק שעשה שינוי בליגה. עד הדקה ה-88 היא פיגרה 0:1 ובתוך 4 דקות כבשה פעמיים, מרגלי בנצי מושל בשערו הראשון העונה ובדקה ה-92 בתוספת הזמן סגר מאוריציו קורדיירו עניין בשער חשוב. אולי, החשוב ביותר העונה.

זה התחיל גרוע לאשדוד. קרית-שמונה עלתה ל -0:1 בדקה ה-40. טעות של יואב ג'ראפי שיצא אל כדור קרן והדף אותו פנימה. קורה. חשוב שג'ראפי ישאיר את הדבר הזה מאחוריו. עם הירידה למחצית זה נראה כאילו אשדוד בדרך לעוד הפסד.

המחצית השנייה התקדמה וכל דקה שעברה היה נראה כי אשדוד הולכת להסתבך ובגדול . קרית-שמונה הייתה קרוב לשער, אבל לאט לאט אשדוד התחילה לנסות. דין דוד מצא את עצמו פנוי ברחבה לאחר טעות של אבו עביד, אבל הכדור פגע בו ויצא (63). שתי דקות לסיום זה קרה לה בכל זאת. הכדור הגיע לבנצי מושל מאלקה וזה 1:1. אשדוד שמחה על השיוויון ובמומנטום טוב שלה, לקחה את כל הקופה מושל כובש השער, הוציא כדור מדויק לראשו של מאוריציו והאחרון מול קבוצתו בעונה שעברה עשה מזה ניצחון 1:2.

אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, קרלו ברוצ’יץ’, בנצי מושל, אביב סולומון (סידני דה פרייטאס, 86), אוהד רבינוביץ’, דין דוד, יובל יעקובוביץ’ (דן ביטון, 68), מאוריסיו, בלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך