אשדודית לשעבר עומדת לרכוש את מותג העל 'laline'

חברת הקוסמטיקה בבעלות ישראלית ילידת אשדוד היא זו שמקיימת מו"מ לרכישת 25% ממניות חברת הסבונים והנרות ב־90 מיליון שקל
אשדודית לשעבר עומדת לרכוש את מותג העל 'laline'

עליזה ז'אבס, ילידת אשדוד בה התגוררה במשך שנים, ובעלת המותג nuxe עומדת לרכוש נתח גדול מהמותג המוביל.

חברת הקוסמטיקה הצרפתית הבינלאומית נוקס (NUXE) היא החברה שמקיימת מו"מ לרכישת עד 50% מרשת הסבונים והנרות הריחניים ללין.

ע"פ פרסומים שונים בתקשורת הכלכלתי לפני חודש הודיעה חברת פוקס הבורסאית על הסכם שבו ימכרו שותפותיה בללין, רויטל לוי ומירב כהן, 25% ממניות החברה לרשת קוסמטיקה בינלאומית, לפי שווי 360 מיליון שקל ותמורת 90 מיליון שקל.

כלכליסט פרסם כי החברה הבינלאומית תקבל אופציה לארבע שנים לרכוש 24% נוספים ממניות ללין תמורת 110 מיליון שקל נוספים, כשבמסגרת ההסכם פוקס שמחזיקה 50% ממניות ללין תעלה לאחזקה של 51%.

פוקס ניסתה לשמור בחשאיות על שמה של הרוכשת. נוקס היא מותג צרפתי ידוע המופץ גם בישראל ובעל זיקה יהודית: בעלת החברה, עליזה ז'אבס, ילידת אשדוד. ז'אבס רכשה ב־1989 בפריז מעבדה קטנה לייצור מוצרי טואלטיקה שיסד רוקח מקומי ב־1957, פיתחה אותה, וכיום מוצרי NUXE משווקים ביותר מ־64 מדינות בהן ארה"ב, יפן ומדינות באירופה, ובכ־35 אתרי ספא יוקרתיים ברחבי העולם. בצרפת הם מופצים ב־5,000 בתי מרקחת.

המוצרים של החברה הם לעור הפנים, הגוף והשיער ומכילים רכיבים פעילים המופקים מצמחים. החברה רשמה לזכותה 37 פטנטים, ומכירותיה מוערכות ב־100 מיליון יורו בשנה. צרפת היא מצרכניות הקוסמטיקה הגדולות בעולם, ונוקס נמצאת כיום בחמישייה הראשונה המובילה של קוסמטיקת בתי המרקחת במדינה.

ז'אבס רכשה את נוקס מהרוקחים המייסדים ב־50 אלף יורו בלבד, ובגיל 24, לאחר שסיימה תואר MBA באוניברסיטת ניו יורק. רכישה של ללין היא סינרגטית עבור נוקס ומהווה סגירת מעגל עבור ז'אבס בכניסה לחברה ישראלית מובילה בתחום.

צילום תמונה: אתר חברת laline

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך