תורג'מן: "בימים קשים קורה שנופלים. השאלה היא איך קמים".

ביום ראשון (19.00) תפגוש אשדוד את קרית שמונה, בחוץ. המאמן עמיר תורג'מן אומר: "הכי חשוב זה לשמור על שער נקי".
תורג'מן
נגיע מוכנים. תורג'מן

עמיר תורג'מן מתכונן למשחק ביום ראשון (19.00) מול קרית-שמונה, בחוץ, אבל חושב גם על מצבה של הקבוצה בליגה, במקום הלפני אחרון. הוא כמו כולם מחכה לחלון העברות בינואר אבל אומר: "לא צריך לחכות לחלון, יש בינתיים ליגה שצריך לצבור בה נקודות",

תורג'מן: "הכי חשוב זה לשמור על שער נקי. זה הדבר הראשון. יש לנו גם מה לשפר ברמה המנטאלית. להיות שם כל המשחק. אנחנו בכל מקרה ממשיכים לדחוף קדימה ולנתח מה שעשינו טוב ומקווה שהתוצאות יגיעו "

תורג'מן התייחס למשחק מול ירושלים במחזור הקודם וכיצד להתשפר" "נגד ביתר לא היינו מספיק אגריסים, לא מספיק טובים. ובבית"ר יש שחקנים טובים והם עשו הרבה דברים נגנדנו. הדברים מתהפכים בדקה ובשבוע ובשבועיים, אנחנו עוד נהיה  מעל רעננה וקבוצות אחרות. אבל לפני שמסתכלים על הטבלה צריך להסתכל  על עצמנו איך אננו משפרים את עצמנו".

מה יהיה מול קרית-שמונה?

"קרית שמונה היא קבוצה מאוד קשה ומאוד טובה. אבל אנחנו נגיע מוכנים בכדי שנחזור עם רוח טובה חזרה. עם כל הז שהפסדנו לירושלים,  אני מרגיש שהשחקנים מוכנים לתת להיות שם עד הסוף. גם בימים קשים קורה שנופלים. השאלה היא איך קמים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך