שלוש אחרי אחד. בית"ר ניצחה 1:3 את אשדוד שהובילה 0:1

מ.ס הובילה על בית"ר משער של אלקה, אבל ספגה שלישייה. השופט החלש צביקה לוי, פסל שער חוקי למ.ס במצב של 0:1 לזכותה ובשער הראשון לבית"ר הכדור עבר את קו החוץ. אשדוד נותרה לפני אחרונה בליגה רחוקה 4 נקודות מעל הקו האדום,
משחק על המגרש
(צילום: טוטו פוטו)

כשבלסינג אלקה הניף את הרגל שלו בדקה ה-10 וכבש את השער הנהדר שלו לרשת בית"ר ירושלים, זה היה כל כך רחוק מה-1:3 שזה נגמר. אפשר לבוא בטענות לשופט צביקה לוי על 2 טעויות שעלו במשחק לאשדוד, אבל אשדוד הייתה פחות טובה מבית"ר ירושלים, שאינה בליגה שלה והיא צריכה להרים את עצמה ולהתכונן למשחק הבא, משחק החוץ מול קרית-שמונה.

בית"ר ירושלים היא קבוצה מספיק טובה ולא צריכה את עזרת הושפט. אבל השופט ציבקה לוי עזר לה לא מעט. זה החל בדקה ה-18 שבה ויקטור גאנב כבש שער שהעלה את אשדוד ל-0:2. לוי פסל את השער שלא היה בנבדל ולא בוצעה בו עבירה. בשער השיוויון של בית"ר בדקה ה-36 הכדור עבר את קו החוץ לפני שהגיע למיקי סירושטיין, אקס אשדוד שהישווה ל-1:1 (שמח כאילו לא שיחק דקה באשדוד). אבל השער היה באוויר עוד לפני כן ומי שמנע את זה עד אז היה יואב ג'ראפי שמנע שערים בטוחים (דקות 19 ו-23).

אם אשדוד חשבה לצאת למחצית עם 1:1, הגיע שער נהדר של קלאודמיר פריירה בכדור חופשי מקו ה-16 פנימה. 5 דקות לסיום זה נגמר רשמית וסופית. יעקובוביץ' טעה כשלא הרחיק כדור לקרן וניסה להצילו. שכטר אמר תודה מסר אותו לציון צמח שבעט מקרוב פנימה 1:3.

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן (דן ביטון, 70), בן אל אדרי, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ’, סידני דה פרייאטס (יצחק אספה, 53), דין דוד (בנצי מושל, 75), גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך