קטיה לויצקי מועמדת לתואר כדורסלנית השנה 2017

לויצקי היא גם קפטנית הנבחרת. שרת הספורט מירי רגב: "צפינו בכם וחשנו את הרוח הישראלית, את רוח הקרב הספורטיבית ואת האהבה שלכם לספורט, למולדת ולדגל". הטקס בו ייבחרו הזוכים יהיה ביום שלישי.
קטיה לויצקי
קטיה לויצקי .הק]טנית בדרך לסדרת הגמר עם הקבוצה (צילום: פבל)

קטיה לויצקי מאשדוד מועמדת לתואר כדורסלנית השנה של משרד התרבות והספורט שייערך ביום שלישי בתיאטרון הבימה בתל אביב. לויצקי ממכבי בן אשדוד היא גם קפטנית הנבחרת.

לויצקי מהבולטות בליגת העל לנשים בכדורסל ובנבחרת ישראל, מועמדת לתואר כדורסלנית השנה, שזו בחירה של הקהל בבית. עוד מועמדות איתה לתואר: עדן רוטברג, נוף קדם, נעמה שפיר,ששיחקה בעונה שעברה באשדוד (והמועמדות שלה היא מהנשה באשדוד)  ושירן צעירי.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב: "מתרגשת לסכם שנת ספורט מלאה בהישגים ומאחלת הצלחה לכל הספורטאיות והספורטאים המצטיינים, מועמדי שנת 2017 לפרסי המצוינות בספורט. זו שנה שלישית ברציפות שאנו מקיימים את האירוע החשוב הזה, זהו יום חג לספורט הישראלי. כל המועמדים לפרסים הביאו לנו גאווה רבה בתחרויות הבינלאומיות הרבות. צפינו בכם וחשנו את הרוח הישראלית, את רוח הקרב הספורטיבית ואת האהבה שלכם לספורט, למולדת ולדגל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך