התנהגו כאורחים. אשדוד נוצחה באילת לה זה היה ניצחון הבית הראשון העונה

מכבי קפלן אשדוד/ באר טוביה הגיעה בדיוק בזמן לאילת, שרשמה מולה ניצחון בית ראשון (86:76) העונה. אשדוד הסתבכה בתחתית.
התנהגו כאורחים. אשדוד נוצחה באילת לה זה היה ניצחון הבית הראשון העונה
שמחון. קולע עוד שלשה (צילום: פרנסיסקו די סטסיו)

"אורחת" כזו בדיוק הייתה צריכה אילת. אילת שלא ניצחה עד כה בבית, קיבלה בשני את מכבי אשדוד/באר טוביה. אשדוד "לא הפריעה" לאילת לרשום את הניצחון הבייתי הראשון שלה העונה 86:76, כשהיא כבר הובילה ב-30 הפרש! אשדוד הסתבכה בתחתית.

אחרי פתיחה צמודה, העבירה אילת הילוך בהגנה ועם שתי ריצות גדולות בתחילת הרבע השלישי והרביעי סגרה עניין בשלב מוקדם. עמית שמחון, שנמצא בכושר מצוין, הוביל את מטווח השלשות המקומי עם משחקו הטוב ביותר העונה, כאשר לצידו בולטים ג'ורדן לויד עם עוד משחק מרוכז וטוב, דרווין קיצ'ן שניהל את המשחק מצוין ודימיטריוס טרידוול שחגג מתחת לסלים.

אשדוד דווקא פתחה טוב מאוד ונהנתה מאחוזי קליעה מצוינים לשלוש, אבל משלהי הרבע השני היא איבדה קשר עם הטבעת ולא הצליחה לעצור את השטף של המקומיים. סק הנרי וגיל אמיתי שפתחו עם שלוש שלשות מוקדמות נרגעו מאוד ונדמה שברד גרינברג סופר את הדקות עד שובם של הקפטן אדם אריאל והסנטר ג'ראלד לי.

לפחות זכו למצוות החנוכיה

המחצית עוד הייתה צמודה. 44:38. שלשה של קיצ'ן וקליעות עונשין של טרידוול קבעו 38:49. לורי קטע בצורת אחרי שלוש דקות, אבל שמחון המשיך לקלוע וביחד עם לויד וטרידוול סגר ריצת 2:20 שקבעה 40:56. בסיום הרבע 49:66 למארחת. ברבע הרביעי היה כבר הפרש של 30 נקודות!!!49:79. אשדוד מיזערה נזקים עם ריצה גדולה בגארבג' טיים, אבל זה היה כמובן מאוחר מדי, 76:86 בסיום לאילת.

קלעו לאשדוד: הנרי 19, ווריק 12, ווטסון ואמיתי 9 כ"א, לורי 8, לוי ולונג 5 כ"א, ארצי 4, הוניג 3, צ'וברביץ' 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך