שני של כדורסל. הגברים באילת. הופעת בכורה לדורון בנשים

יום שני הופך להיות יום הכדורסל של אשדוד. הגברים יצאו לאילת (18.30, בגין) למשחק תחתית וינסו להשיג ניצחון שני ברציפות. לעומתם הנשים יתארחו ברמה"ש (18.00, אולם אורנים) כששי דורון תערוך את המשחק הראשון שלה העונה.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

להשיג עוד ניצחון. זוהי המטרה של שתי קבוצות הכדורסל של העיר בשני של כדורסל.

הנשים יצאו לרמה"ש (18.00, אולם אורנים). מי שתעניין את כולם היא שי דורון, שתחזור לשחק, אומנם בהדרגה, את משחקה הראשון העונה במכבי בן אשדוד. דורון הייתה בטיול בארה"ב ובאוסטרליה ועתה עם חזרתה היא חתמה בקבוצה. המדובר בתוספת כח חשובה ויהיה מעניין לראות כיצד היא חוזרת. דורון קיבלה חזרה גם את סרט הקפטן שהיה אצל קטיה לויצקי.

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה, תתארח באילת (18.30, בגין) למשחק תחתית חשוב מאוד. אילת ממוקמת מתחת לאשדוד במקום ה-11. ניצחון של אשדוד, יהיה גם ניצחון שני ברציפות, לאחר הניצחון על הפועל ת"א ויותר חשוב ירחיק אותה מעט מהתחתית. הפסד לעומת זאת יוריד את אשדוד אל המקום הלפני אחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך