לקחו נקודה בסיבוב. 1:1 לאשדוד בחוץ מול פ"ת

המשחק הראשון העונה היה מול מכבי פ"ת ונגמר בהפסד 2:1. הפעם שחקני מ.ס אשדוד פתחו את הסיבוב השני בתיקו 1:1 מול פ"ת, בחוץ. אשדוד חזרה מפיגור משער של דין דוד. המאמן תורג'מן: "זה מקום לאופטימות". במחזור הבא תגיע בית"ר ירושלים.
לקחו נקודה בסיבוב. 1:1 לאשדוד בחוץ מול פ"ת
דוד כובש את השיוויון (צילום: טל אקוקה)

נכון, זה כבר תיקו שלישי ברציפות, אבל זה תיקו עם הרבה אופטימיות. מ.ס אשדוד פתחה את הסיבוב השני בתיקו 1:1 בחוץ מול מכבי פ"ת, במושבה, לאחר שכבר פיגרה 1:0. בסיבוב הקודם זה נגמר עם 2:1 לפ"ת באשדוד, עכשיו התחיל הסיבוב השני בנקודה  איך אמר המאמן עמיר תורג'מן בסיום: "זה בהחלט נותן מקום לאופטימיות". צודק.

זה לא נראה טוב בפתיחה. אשדוד נראתה לא טוב במחצית הראשונה. פ"ת עלתה ליתרון ובצדק. בדקה ה-33 בעט ריצ'ארד סומא מפ"ת כדור חופשי מ-25 מטרים וגם ג'ראפי לא עזר. שער מדהים. 0:1 לפ"ת. 3 דקות אח"כ פ"ת כמעט עלתה ל-0:2 כשג'ראפי עצר שער בטוח של לידור כהן.

במחצית השנייה ראינו אשדוד אחרת, מנסה, יוזמת, אגרסיבית יותר. יצחק אספה נכנס במקום הברזילאי סידני דה פראייטס שהיה די אנמי ואספה הוסיף כח בקישור האחורי. פ"ת מצידה לא ויתרה וכמעט כבשה. בדקה ה-49 ג'ראפי שוב מנע שער מרגלי ארביטמן וכך היה גם כשיובל אבידור החמיץ (66) ומרסיאל מפ"ת (68) נגח מקרוב מעל השער.

ובכדורגל כמו בכדורגל, כשלא כובשים סופגים. אז  אשדוד כבשה. כדור הוגבה לאלקה שהמשיך בנגיעה ודין דוד שנכנס כמחליף בעט מקרוב פנימה 1:1. אשדוד לחצה להשיג את השני. אלקה הוכשל על סף הרחבה בדרכו לשער (83) ואם לא היה נופל היה מגיע למצב של שער. זה נגמר 1:1. אוהדי פ"ת קראו למאמן שלהם, שרון מימר להתפטר ואולי זה מלמד על הכל. במחזור הבא תגיע בית"ר ירושלים. הגיע הזמן שמ.ס תנצח באשדוד.

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן (בנצי מושל ,75), בן אל אדרי, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ', סידני דה פרייאטס (יצחק אספה, 45), גדי קינדה, דן ביטון (דין דוד, 63), מאוריסיו קרודיירו, בלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך