דה פראייטס עשוי לפתוח לראשונה מול פ"ת

בקבוצה מאוד רוצים להתחיל את הסיבוב בניצחון. במשחק הקודם הפסידה אשדוד 2:1. המאמן עמיר תורג'מן: "מכבי פ"ת קבוצה מאמונת טוב. למעשה זו קבוצה ברמה שלנו".
דה פראייטס
סיבוב קצר. דה פראייטס

סידני דה פראייטס קשרה הברזילאי החדש של מ.ס אשדוד עשוי לפתוח לראשונה בהרכב הקבוצה במשחק בשבת (16.00, "המושבה") מול מכבי פ"ת, משחק שיפתח את הסיבוב השני.

מספר שחקנים ייעדרו. המדובר בתום מונד ורועי בקל שסובלים מפציעה ואדילסון בהייה שהורחק במשחק מול הפועל חיפה. נראה כי דן ביטון יתפוס את מקומו של בהייה ובן אל אדרי יישחק כבלם כשדה פראייטס יישחק בקישור.

בקבוצה מאוד רוצים להתחיל את הסיבוב בניצחון. במשחק הקודם הפסידה אשדוד 2:1. המאמן עמיר תורג'מן התייחס למשחק:

"המטרה קודם כל מבחינתנו זה להגיע מוכנים לשחק, קל להגיע מול מכבי והפועל חיפה מוכנים ודרוכים, אני חושב שזה חלק מהבגרות שאנחנו מצפים לראות, השחקנים שלנו מגיעים מוכנים דווקא במשחקים בלבל שלנו, לפני שאנחנו מדברים על 3 נקודות אנחנו נדבר על איך אנחנו נגיע, אם נגיע טוב בהחלט הכל אפשרי, זה השינוי שאנחנו צריכים לראות, לבוא לכל משחק מוכנים ודרוכים"

 

 

" מכבי פתח תקווה קבוצה עם שחקנים טובים, עם יכולות טובות, מאוד ממושמעים ומאומנים טוב, למעשה זה קבוצה ברמה שלנו. אנחנו צריכים להביא אופי ויכולת בשביל לנצח את המשחק"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך