מ.ס אשדוד שימחו חולים באסותא לרגל החג

השחקנים והמאמנים עצרו מעט את האימונים וחילקו לחג סופגניות בביה״ח אסותא אשדוד ושימחו את החולים. אחראית פניות הציבור בביה״ח:״כבוד גדול לעיר שזו קבוצת הכדורגל שלה״.

משפחת מועדון ספורט אשדוד זכתה לפתוח את חג החנוכה בחלוקת סופגניות בבית החולים אסותא באשדוד.

לרגל חג החנוכה וכחלק מהפעילות הענפה שמבצע מועדון ספורט אשדוד בקהילה, התאספו שחקני ומאמני המועדון והגיעו הבוקר לשמח את עובדי ומאושפזי בית החולים אסותא. עם אירוח צמוד של צוות העובדים זכו השחקנים לחום ואהבה רבים ממאושפזי בית החולים ובני משפחותיהם, שלא הסתירו את ההתרגשות.

השחקנים התכבדו בחלוקת סופגניות שסופקו על ידי המאפה הצרפתי של מאפיית דהרי בגן יבנה, תוך שהם עוברים בין מחלקות האישפוז השונות של בית החולים.
אל השחקנים הצטרפו בהתרגשות רבה גם צוות המאמנים בראשות המאמן עמיר תורג'מן ויחד התרגשו מהסדר המופתי ויחסי האנוש של בית החולים .

"שחקני הקבוצה, המאמנים והמנהלים שביקרו אותנו ריגשו גם את המטופלים וגם את צוותי בית החולים", סיכמה עדי רז שמעיה, אחראית פניות הציבור בביה"ח. "הרגשנו את החיבוק הגדול שלהם והכוונה האמיתית לשמח. כבוד גדול לעיר שזו קבוצת הכדורגל שלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך