תורג'מן: "המקום של מועדון ספורט אשדוד הוא בליגת העל"

עמיר תורג'מן מסכם סיבוב ראשון באשדוד וצופה לקבוצה עתיד טוב יותר. תורג'מן: "בשני משחקים לא קלים הראינו את ההתקדמות הראינו כדורגל יפה והוצאנו נקודות".
תורג'מן. הציון של הסיבוב שלנו הוא טעון שיפור (צילום:דודו בוזגלו)

עמיר תורג'מן מאמנה של מ.ס אשדוד ערך מסיבת עיתונאים בה סיכם את הסיבוב הראשון של קבוצתו בליגת העל. תורג'מן הגיע לאחר 6 מחזורים בלבד והחליף את ראובן עטר. המצב כרגע לא קל ותורג'מן מחלק לקבוצה ציון טעון שיפור, אבל בטוח שהיא תישאר בליגת העל.

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון מנקודת המבט שלך, מהרגע שהגעת לאשדוד?
" אני חושב שצריך להתייחס גם לתחילת העונה כי בסופו של דבר צבירת הנקודות כמקשה אחת. הסיכום הוא טעון שיפור עם זאת יש שינוי והרגשה שונה, אנחנו לא במקום שמ.ס אשדוד היתה צריכה להיות."

טיעון שיפור, זה אומר שעד עכשיו הקבוצה עשתה דרך לא טובה?

" אנחנו מקום אחד לפני אחרון, אם הבקענו 8 שערים ואם צברנו 7 נקודות אז זה עדיין לא טוב, בטח שלא לשלושה עשר משחקים, אני חושב שמועדון כמו אשדוד ואני מכיר אותו המון שנים ושיחקתי בו בעבר ושיחקתי נגד המועדון, המועדון הזה צריך להיות במקום הרבה יותר גבוה, חזק יותר מבחינת התוצאות של התקופה הזו. המועדון חזק בכלל מבחינת סדר וארגון, מועדון לגיטימי בליגת העל, אני חושב שמועדון מבחינת ההתנהלות מצויין, מבחינה מקצועית טעון שיפור. "

המאמן הקודם ראובן עטר. אימן 6 משחקים בלבד (צילום: טל אקוקה)

מה לעשות כדי לפתור את זה? חיזוק? מה אתה חושב כמאמן שישפר לטוב?

" אני חושב שקבלת ההחלטות שלנו לא מספיק טובה בחלק הקדמי ואנחנו צריכים שיפור, עוד אמונה שהכדורים בסוף יכנסו אני לבינתיים רואה שזה משתפר. מבחינה פרסונלית נבחן את הדברים מאוחר יותר, אנחנו נמצאים בתהליך של ניסוי ותהייה מי מספק את הסחורה ומי לא ובינואר נחליט, בסופו של דבר אנחנו רוצים להיות חזקים ביותר גם בחלק הקדמי וגם באחורי ואם נצטרך להביא חיזוק אז נביא. "

 

זה יהיה נכון להגיד שאתה רוצה להתחזק בכל חולייה?
" יש לנו פחות משלושה שבועות ואנחנו נראה במה צריך להתחזק, ברור שחסרים בעמדות מסוימות אבל נחכה לתחילת ינואר, כרגע אנחנו עובדים על זה בכל מקרה אבל בינואר נדע בדיוק מה אנחנו רוצים, הפצועים יחזרו וגם שנראה את השחקנים ולאחר מכן נדע מה אנחנו רוצים."

 

איך זה להיות מאמן חדש בליגת העל?

"הבדל בין שחקנים לאישיות של השחקנים, אם זה בנוער של מכבי תל אביב וביתר תל אביב רמלה, ההבדל הגדול הוא ברמת המדיה, התקשורת שפה הכל נכנס לרזולוציות הרבה יותר גדולות ועמוקות, זה חלק מהמשחק והופך אותו למעניין הרבה יותר, ככל שאתה מתקדם אז יש יותר אמצעים, תקציבים, יכולת לעשות דברים ברמת השחקנים וברמת המועדון. "

 

מה המטרות במהלך הסיבוב השני?

"מטרה ראשונה היא להמשיך את המומנטום ואת היכולת ההגנתית והתקפית, אנחנו מרגישים ניצנים של עבודה טובה בחלק ההגנתי מבחינת עמידה, סגירות, חיפויים ועזרה אחד לשני כל שהמטרה הראשונה היא שער נקי. המטרה השנייה היא עוצה, מאמין בכדורגל התקפי, אם נבקיע יותר משער אחד יהיה לנו קל יותר לנצח משחקים. המטרה הכללית היא לצבור יותר נקודות ולהגיע למקום הרבה יותר גבוה בטבלה. "

אתם תישארו בליגה?

" אני בטוח שנישאר בליגה, מאמין בקבוצה, בשחקנים, בדרך שתביא את התוצאות יפות, שני משחקים לא קלים הראינו את ההתקדמות הראינו כדורגל יפה והוצאנו נקודות. אני מאמין שאשדוד תישאר בליגה, מ.ס אשדוד ראויה להיות בליגה בגלל כל הסביב ובגלל שהיא קבוצה טובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך