סיימו סיבוב. נקודה. 1:1 למ.ס מול הפועל חיפה

בתיקו 1:1 מול המוליכה הפועל חיפה, סיימה מ.ס אשדוד את הסיבוב הראשון. זו הייתה הנקודה השנייה של אשדוד בבית. תורג'מן כבש לאורחים (42), אלקה (58) הישווה. גינסארי דחף את המאמן עמיר תורג'מן ולא הורחק, בהייה הורחק בתקרית בצהוב שני.
סיימו סיבוב. נקודה. 1:1 למ.ס מול הפועל חיפה

אחרי ההפסדים לרעננה ועכו היה מי שכבר סתם את הגולל על מ.ס אשדוד. אמרו מאיפה יקחו נקודות? ממכבי ת"א והפועל חיפה? בדיוק משם מסתבר. אשדוד סיימה את הסיבוב בתיקו 1:1 מול המוליכה הפועל חיפה, כשהיא ראויה לנקודה הזו.

סיפור המשחק היה דווקא בדקה ה-79, כשגינסאי שחקן הפועל חיפה דחף את עמיר תורג'מן המאמן שלא החזיר לו את הכדור. גינסאי היה צריך לראות את האדום, אבל השופט שלומי בן אברהם דווקא הרחיק בצהוב שני את אדילסון בהייה שנכנס למגרש להרחיק את גינסאי.

אשדוד לא נפלה מחיפה, בדיוק כמו בשבוע שעבר מול מכבי ת"א. אבל דווקא ספגה ראשונה. בדקה ה-42 לאחר שלאשדוד נפסל שער בנבדל של קינדה (34), יצאה חיפה להתקפה. המגן שיימן שלח רוחב מצוין ואלון תורג'מן כבש 0:1. אשדוד חזרה למשחק 14 דקות אח"כ גדי קינדה (מהבולטים במשחק) הוציא רוחב הפעם הוא באותה רחבה רק מהצד השני ובלסינג אלקה הישווה ל-1:1. תיקו מוצדק

אשדוד מסיימת את הסיבוב השני עם 2 נקודות בבית ועם 7 נקודות בקופה, אבל עם הרבה תקווה שאם מול שתי קבוצות הצמרת של ת"א וחיפה היא לא נפלה, אז הסיבוב הבא יכול להיות יותר טוב מבחינתה.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, יצחק אספה (תום בן זקן, 75), ויקטור גנב (רועי בקל, 85), קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, מאוריסיו קרודיירו, אדילסון באהיה (בנצי מושל, 68) ובלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך