חזרו אחרונים

מ.ס אשדוד חזרה מהפגרה, נוצחה על ידי רעננה בעשרה שחקנים, 1:0, וירדה למקום האחרון. המאמן תורג'מן: "לא היינו מספיק רעים". רעננה כבשה מפנדל שלא היה.
תורג'מן מחייך
תורג'מן

נכון, זו הייתה טעות שיפוט ופנדל שא היה ולא נברא. אותו פנדל שרעננה קיבלה בדקה ה-67 והכריע את המשחק. אבל מ.ס אשדוד בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-43 יכולה הייתה לצאת מהמשחק הזה יותר מאפס נקודות.צריכה הייתה.

המשחק היה ברמה לא גבוהה. רעננה לחצה אומנם בפתיחה, אבל אשדוד והשוער שחזר, יואב ג'ראפי, הסתדרו עם ההתקפות. בדקה ה-43 גלש אבוחצירא בגסות לרגלי גאנב בלם אשדוד וראה את הצהוב השני והורחק.

כולם היו בטוחים שבמחצית השניה בעשרה שחקנים שאשדוד תנצח במשחק הכל כך חשוב הזה. אבל דווקא בעשרה שחקנן רעננה יצאה למתפרצות ובאחת מהן ספק הכשיל אביב סולומון את מוחמד שכר וגם זה מחוץ לרחבה.השופט ברגר החליט אחרת  ואת הפנדל הלא מוצדק כבש תומר סויסה. 0:2 רעננה. שוב פנדל, שוב רעננה שוב בבית ושוב הפסד, כמו בעונה הקודמת.

עכשיו אשדוד לחצה בכל הכח להשוות. דין דוד החמיץ פעמיים (79, 86) מכדורים של קרלו ברוצ'יץ', אשדוד לא הצליחה לחזור עם שער שיוויון וזה נגמר רע מבחינתה. הפסד בבית מול האחרונה, ירידה למקום האחרון והכל מול 10 שחקנים של האורחים ובמשחק לא טוב שלה. המאמן עמיר תורג'מן אמר: "אני יודע מה בדיוק צריך לעשות. לא היינו מספיק רעים.נצטרך להמשיך לעבוד ולהשתפר".

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג’רפי, אביב סולומון (דין דוד, 76), ויקטור גנב, יצחק אספה, קרלו ברוצי’ץ’, יובל יעקובוביץ’ (אדילסון בהייה, 92), תום מונד, רועי בקל (בנצי מושל, 65), מאוריסיו קורדיירו, דן ביטון, בלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך