לצעוד אל העתיד בבטחה

אין טעם להצטער על מה שהיה, מכיוון שבזמן שאתם מתייסרים על טעויות מהעבר וחוששים מהעתיד, העולם מתקדם הלאה ואתם תקועים במקום
כותבת באשדוד אונליין

אין טעם להצטער על מה שהיה, מכיוון שבזמן שאתם מתייסרים על טעויות מהעבר וחוששים מהעתיד, העולם מתקדם הלאה ואתם תקועים במקום, מחפשים תירוצים ולא מאושרים. קשה לכם להשתחרר ממה שהיה, אבל בכדי להתקדם לעתיד ורוד יותר יש בדחיפות להתעשת, להביט קדימה באופטימיות ולא להתעכב בצער על מה שקרה לך בחיים. יש להסתכל קדימה ולא להצטער על דברים שנעשו. את העבר לא ניתן לשנות, והתמקדות בטעויות שנעשו לא עוזרת לנו לשנות את התנהגותנו בהווה ובעתיד.

לפעמים ההתמקדות בעבר אינה מלמדת, אלא מייאשת וגורמת לנו לחשוב כי איננו יכולים לבצע שינוי לאור ניסיון העבר הכושל. זוהי כמובן אינה המציאות, העובדה שלא הצלחתי לבצע משהו בעבר אינה מנבאת חוסר הצלחה בעתיד. קיימות אפשרויות נוספות: אולי לא ניסיתי מספיק, אולי יש עוד דרכים להגיע למטרה, אולי לא נתתי לעצמי קרדיט על הצלחות חלקיות ולכן הרמתי ידיים.

השאלה המתבקשת היא, איך ניצור שינוי בחיינו? קודם כל יש לקבל ולאהוב את עצמנו באמת. כל שינוי בחיים שנרצה לעשות הופך להיות קל ונעים יותר, אפשרי וטבעי עבורנו כי אנחנו פועלים מתוך שלמות פנימית שנותנת לנו כוח, מוטיבציה, מודעות והבנה אוהבת של עצמנו ושל המציאות בה אנחנו חיים. כדי לעשות שינוי צריך שתהיה בכם תשוקה מאוד חזקה לשפר את חייכם, רצון עז לבצע שינוי ולשפר תחום מסוים שאתם רוצים לשפר או לשנות. צריך לזכור ששינוי הוא תהליך שלוקח זמן ארוך, לפעמים קשה, מייאש ואף מתסכל, אבל כאן בדיוק באה התחייבות. התחייבות גם כלפי עצמכם וגם כלפי התהליך. התחייבות לא לוותר ולהמשיך לצעוד לעבר השינוי גם אם כרגע אתם לא רואים את זה מגיע.

בנוסף לכל אלה, אתם זקוקים להתמדה ולא חשוב כמה זה קשה, יש להמשיך בתהליך. בדרך לשינוי אתם תתקלו במכשולים משני סוגים: מכשולים חיצוניים, כאלה שיגיעו מהסביבה שלכם שיעודדו אתכם במשפטים כמו זה בזבוז זמן, למה צריך את זה, מה רע לך במצב הנוכחי וכדומה… ובמכשולים פנימיים שיבואו מתוככם, הפחדים שלכם שיגידו לכם גם כן שהשינוי אינו נחוץ, פחדים שמא לא תצליחו לבצע את השינוי, שאתם סתם תאכזבו את עצמכם ועוד.

בכל פעם שיצוץ מכשול, ולא משנה אם הוא פנימי או חיצוני, תזכירו לעצמכם למה אתם צריכים את השינוי הזה וכמה טוב יהיה בסוף הדרך. הזכירו כל הזמן לעצמכם שלא משנה כמה מכשולים יהיו, כמה אנשים ידברו נגד השינוי, כמה פחדים יופיעו במהלך הדרך ויגידו לכם להפסיק את התהליך ולא לבצע את השינוי, אתם ממשיכים הלאה, כי אתם יודעים בוודאות שזה מה שנחוץ לכם בכדי לחיות את החיים שאתם ראויים להם.

אנשים שרוצים לעשות שינוי בחיים מוזמנים להגיע לייעוץ נומרולוגי ואסטרולוגי בכדי לצאת לדרך חדשה. למרות הקשיים שבדרך, שינוי חיובי מוצלח ישדרג את חייכם, יקפיץ את הדימוי העצמי שלכם וימלא אתכם במוטיבציה להמשיך ולהשתפר.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך