הירי לעבר המורה: "היה למורה מזל גדול היום, יכלו להוציא לו עין"

מספר שעות לאחר האירוע הקשה: המשטרה ממשיכה לחקור אך טרם נעצרו חשודים בעניין - מצבו של המורה השתפר. ח"כ רזבוזוב:"התקיפה של המורה באשדוד היתה יכולה להימנע אם מערכת אכיפת החוק לא היתה מתייחסת לזה כאל מעשה קונדס"
הירי לעבר המורה: "היה למורה מזל גדול היום, יכלו להוציא לו עין"

מקרה חמור ביותר של אלימות כנגד מורים התרחש סמוך לשעה 12:20 באשדוד, כאשר התקבל דיווח במוקד המשטרה על שלושה נערים על גבי אופניים שחלפו בסמוך למורה בבית ספר ״לב שמחה״ באשדוד ועל פי הדיווח אחד מהם ירה לעברו באמצעות אקדח אוויר ואז נמלטו מהמקום. כתוצאה מכך נחבל קלות המורה בפלג גופו העליון. מקורבים למורה סיפרו כי כעת מצבו יותר טוב, "היה למורה מזל גדול היום, יכלו להוציא לו עין".

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת נסיבות המקרה וסריקות אחר החשודים במעשה. מהמשטרה נמסר כי בשלב זה טרם נעצרו החשודים ונערכת פעילות משטרתית לאיתורם.

"ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד') אשר הגיש הצ"ח המבקשת להחמיר את הענישה על אלימות נגד עובדי חינוך והוראה, התייחס לאירוע האלימות כנגד מורים שאירע היום באשדוד בו נערים ירו באקדח אוויר לעבר מורה באשדוד:

"לא ייתכן שתופעת האלימות כנגד מורים רק מתעצמת ומחריפה. התקיפה של המורה באשדוד היתה יכולה להימנע אם מערכת אכיפת החוק לא היתה מתייחסת לזה כאל מעשה קונדס אלא לכתקיפה בנסיבות מחמירות. אם התלמידים התוקפים היו נענשים בחומרה – אף אחד לא היה חוזר על המעשה הזה. אסור שאלו יהיו גיבורים בעייני חבריהם.

זו הסיבה שהגשנו את הצעת חוק להחמרת הענישה כנגד מורים וזו הסיבה שחשוב להעביר אותה כמה שיותר מהר. אסור שנגיע ליום בו מורה יִרָצַח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך