בן 12 הושפל באינסטגרם והגיע לנקום עם פגיון

בסוף השבוע נחקר קטין, 12, בחשד להחזקת פגיון בו על פי החשד תכנן להשתמש כלפי קטין אחר. הסיבה: "אינסטגרם"
בן 12 הושפל באינסטגרם והגיע לנקום עם פגיון
צילום: דוברות המשטרה

מחלק הנוער במשטרת ישראל חקר בסוף השבוע מקרה בו גילוי אלימות שיכל להסתיים בפציעתו של תלמיד אחר אלמלא ערנותם של הסגל החינוכי במקום בו לומדים השניים. החשוד, תושב אשדוד תלמיד כיתה ז', על פי עדותו חווה לאחרונה השפלות וקללות ברשת ה"אינסטגרם". לאחר שבדק את מקור ההודעות התעורר חשדו כלפי תלמיד מבית ספרו הלומד בשכבה ח', הן אז ניגש אליו וביקש לבדוק את מכשירו הסלולרי אך הוא החל לברוח כשהמוטרד בעקבותיו והתפתח בין השניים עימות מילולי.

הצעיר מבין השניים שב אל כיתתו והביא מתוך תיקו אולר "לדרמן" והחל חוזר לעבר תלמיד בו חשד. הסגל החינוכי במקום הבחין במקרה והפסיק את מעשיו. החשוד הועבר כאמור לחקירה שבסיומה שוחרר והמשך טיפול במקרה יעשה על ידי גורמי המקצוע המתאימים.

"משטרת ישראל תנקוט ביד נוקשה כלפי קטינים שינקטו אלימות מכל סוג שהיא. על הקטינים לחשוב על ההשלכות הטמונות במעשיהם – פגיעה בגופו של אחר ופגיעה בעתידם" ציינו במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך