30 עצורים בפשיטה של המשטרה על בתי עבריינים

סוכן סמוי של המשטרה שפעל במשך חודשים ארוכים, הצליח להביא לפנות בוקר לנפילתם של גורמי פשיעה שהפרו את שלוותם של תושבי העיר אשדוד וערים סמוכות נוספות
30 עצורים בפשיטה של המשטרה על בתי עבריינים

עיקר הפעלתו של סוכן סמוי זה באה לתת מענה ואכיפה כנגד עבירות הפוגעות באזרח הנורמטיבי, רכושו וביטחונו". הפעלת הסוכן הביאה לאיסוף ראיות כנגד חשודים בעבירות של התפרצויות לבתי דירה, אלימות וסחר בסמים באזור הדרום.

במבצע מתוזמן היטב שנערך לפנות בוקר ובהשתתפות כוחות רבים של משטרת ישראל, נעצרו עשרות חשודים בעבירות אלימות, סחר בסמים ובעבירות התפרצות לבתי דירה והועברו לחקירה. פעילות זאת התאפשרה בתום כארבעה חודשים בהם הופעל סוכן סמוי בקרב העבריינים ואיסוף ראיות כנגדם. זהו נדבך נוסף בפעילותה המתמשכת של המשטרה להגברת ביטחונו של האזרח, שמירה על איכות חייו ורכושו.

הבוקר פשטו עשרות שוטרים, בלשים, לוחמי יס"מ ומג"ב של משטרת ישראל על ביתם של 30 חשודים בעבירות התפרצויות לבתי דירה, עבירות אלימות ועבירות סמים, עבירות חמורות שפגעו בתושבי הערים השונות במרחב לכיש. גל מעצרים זה הביא לסיומה של פעילות סמויה במהלכה הופעל סוכן ב-4 החודשים האחרונים. "מדובר בפעילות מורכבת עד מאוד בשל הפעלתו בתא שטח מצומצם והחשש לחשיפתו במהלך ההפעלה", הוסיפו והדגישו במשטרה.

הפעלה ייחודית זאת כנגד חשודים בעבירות התפרצויות לדירה, נועדה בראש ובראשונה לסכל את הפגיעה הממשית והישירה בביטחונו האישי של האזרח הנורמטיבי מעצם כניסתו של העבריין אל ביתו של האזרח בו אמור לחוש מוגן יותר מכל.

היום לקראת בוקר התכנסו כוחות המשטרה לתדרוך טרם יציאתם לגל המעצרים הנרחב, עת עברה הפעילות לגלויה. בטקס החשיפה בהשתתפות מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב דוד ביתן, ציין מפקד המחוז הדרומי במשטרה כי – "אנו פועלים כנגד הפשיעה לסוגיה וכל הפעלה מחייבת יצירתיות.

אין תחליף להפעלת סוכנים על מנת ליצור הרתעה ולבסס את שלטון החוק, החל מרמת עברייני הרחוב וכלה ברמת עבריינים בכירים, וזאת על מנת להגביר את ביטחונו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

בהינתן האות, פשטו כוחות המשטרה על בתיהם של החשודים וביצעו את מעצרם, כאמור, ואלו הועברו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של המשטרה ובמהלך היום יובאו בפני בית המשפט באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והטיל צו איסור פרסום על – זהות הסוכן ו/או בני משפחתו לרבות תמונותיהם, מקום מגוריהם או המצאם או כל פרט אחר שיכול להביא לחשיפת זהותם.

צילום תמונות: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך