קרוב רחוק

מ.ס אשדוד הייתה קרובה מאוד להפתיע את באר שבע. היא הובילה 0:1 במחצית משער של קורדיירו, אבל במחצית השנייה עשתה הרבה כבוד לאלופה שכבשה שלושער וסגרה סיפור. 2 קטינים אוהדי באר שבע שהדליקו אבוקות נעצרו.
קרוב רחוק
קורדיירו מעלה ל-1:0 זמני

כמה קרוב ככה רחוק. מ.ס אשדוד הייתה קרובה מאוד להפתיע את האלופה. אשדוד במחצית ראשונה מעולה הובילה 0:1 מוצדק משער של מאוריציו קורדיירו בדקה ה-42, אבל באר שבע במחצית שנייה טובה, ניצלה את "הכבוד" שנתנה שלה אולי אשדוד ועשתה מזה 1:3 עם צמד של טוני נאווקמה.

אשדוד יכולה להתנחם אולי שהיא הייתה כמעט שווה לבאר שבע. אומנם זה נגמר 1:3 אבל בקלות זה יכול היה להסתיים גם בתיקו 2:2. מ.ס עלתה ראשונה ליתרון. גדי קינדה הוציא רוחב למאוריציו קורדיירו שהמשיך פנימה 0:1,  3 דקות לסיום המחצית. דקה קריטית לכבוש או נכון יותר לספוג.

איש המשחק של באר שבע (צילום: טל אקוקה)

אבל באר שבע היא האלופה ולא סתם. במחצית השנייה היא חזרה לעצמה ואשדוד נסוגה מעט לאחור. בדקה ה-56 בעט מהארן ראדי כדור שקרישטול יכול היה אולי למנוע ועשה מזה 1:1.

כאן נכנס לתמונה איש המשחק טוני נוואקמה שבשני שערים מתוך הרחבה (63, 87), דאג לשמור את הנקודות בצד של באר שבע. אשדוד נשארה עם המחמאות. אבל הן לא שווות לצערה אפילו נקודה.

שוטרי משטרת ישראל והיחידה למניעת אלימות בספורט עצרו במהלך משחק הכדורגל שנערך בשעה זאת בעיר אשדוד 2 קטינים תושבי ב"ש בגילאי 16 ו-18 בחשד כי השתמשו בפירוטכניקה האסורה על פי חוק ואת זאת עשו בתחומי המגרש וגרמו בכך סיכון ממשי לקהל שבסמוך. בחיפוש שערכו השוטרים על השניים, אותרו ראשי אבוקות. השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולמון, תום מונד (רועי בקל, 61), יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, דן ביטון (מושל, 68), מאוריסיו קרודיירו (דוד, 65), בלסינג אלקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך