עולים לירושלים

מכבי אשדוד/באר טוביה, תרצה היום, ראשון (21.00, "ארנה") להתאושש מהתבוסה במחזור הקודם למכבי ראשל"צ, כשתצא לירושלים. הפועל ירושלים מצידה תנסה לשמור על מאזן מושלם בליגה (שידור ב- PLUS5). בראד גרינברג אימן בעבר את הפועל ירושלים.
משחק כדורסל

קבוצת הכדורסל של אשדוד באר טוביה תרצה היום , ראשון, להתאושש מההפסד במחזור הקודם מול מכבי ראשל"צ 68:94. רק שהיא תצטרך לעשות את זה בחוץ מול הפועל ירושלים (21.00, "הארנה"). קל זה לא יהיה.

מכבי אשדוד נראתה טוב בשני משחקיה הראשונים – הפסד כואב בהארכה בגן נר וניצחון בית מרשים מאוד על מכבי חיפה, אבל במחזור שעבר היא הציגה משחק רע מאוד ונוצחה בחוץ כאמור 94:68 על ידי מכבי ראשל"צ. "הדולפינים" לא ממש הופיעו למשחק ונפלו לפיגור משמעותי מאוד כבר בפתיחה.

ירושלים לעמותה נראית מצוין בליגה עד כה ובשבוע שעבר היא עלתה למאזן 0:3 אחרי ניצחון חוץ מרשים, 84:100 על הפועל " ת"א במשחק הראשון ללא קרטיס ג'רלס ששוחרר. עם זאת, ביורוקאפ עומדת הקבוצה על מאזן הפוך וביום רביעי היא ספגה את הפסדה השלישי ברציפות, 91:83 לבאיירן מינכן החזקה.

בראד גרינברג מאמנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, אימן בעבר את הפועל ירושלים. גרינברג לא חזר לעונה נוספת בירושלים וזו הזדמנות עבורו לחזור לירושלים ולהוכיח מה הם הפסידו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך