בזמן שנולד להם ילד – שדדו מהם עשרות אלפי ש"ח

אחד מהזוגות הראשונים שנולד להם ילד בבית החולים "אסותא" באשדוד חגגו את הרגע המרגש. אבל מסתבר כי הפרסום על כך בכלי התקשורת, גרם לגנבים לעקוב אחרי האב, להגיע לביתם ובשעה, שלא היו בבית לגנוב מהם כסף רב ותכשיטי זהב, שהיו מיועדים לברית ולרכישת מוצרים לתינוק
בזמן שנולד להם ילד - שדדו מהם עשרות אלפי ש"ח

זוג הורים צעיר לא תיאר לעצמו ששמחת לידת בנם תהפוך להיות עצב גדול, לאחר שגנבים ניצלו את המידע על הלידה, פרצו לביתם ושדדו אותם. ההתחלה הייתה משמחת. מדובר בזוג שהיו מהזוגות הראשונים שזכו ללדת בבית החולים "אסותא" באשדוד. שמם של השניים פורסם וההורים לא ידעו את נפשם מרוב אושר. קודם על לידת בנם ואח"כ על ההיסטוריה שבלידה בין הראשונות ב"אסותא" אשדוד, וכמובן גם על הפרסום שרבים ברכו אותם בעקבותיו.

אבל מסתבר שלא רק המברכים עקבו אחר הפרסום, אלא גם אנשים נוספים, הגנבים… מסתבר כי היה מי שראה את תמונת השניים, והחליט לעקוב אחרי האב שחזר הביתה לקראת הערב. הם ראו לאיזו דירה הוא נכנס וידעו כי למחרת לא יהיה איש בדירה, כי האישה בבית החולים והבעל ייצא אליה או לעבודה, וזו שעת כושר עבורם לבצע את זממם.

וזה מה שקרה. הגנבים חיכו שהאב ייצא לעבודה, ואח"כ לכיוון רעייתו לבית החולים, פרצו לדירה וגנבו את כל הכסף שהיה אמור להיות משולם עבור חגיגת הברית לתינוק שנולד, וכן את תכשיטי הזהב שהיו בדירה. ההערכה היא שמדובר בכסף ורכוש בשווי של עשרות אלפי שקלים. המדובר בכסף שהשניים עמלו להשיגו עבור חגיגת בנם הצפויה, וכמובן כסף שאמור היה לשמש אח"כ לקניית כל הדברים שהתינוק זקוק להם.

השניים לא ידעו את נפשם מצער, מאחר ומדובר בסכומים שאין ביכולתם להשיג שוב, וגם בגלל עוגמת הנפש בעובדה שמישהו פרץ לביתם ולקח להם את כל כספם. את הגנבים זה לא עניין, בוודאי לא הצער של ההורים. הדודה, של התינוק (אחותו של הבעל), פרסמה פוסט בפייסבוק שמלמד אולי על מה שעובר על ההורים.

בפוסט כתבה בין היתר: "הם סה"כ זוג צעיר ללא תמיכה רבה. זה מצער מאוד שאנשים כאלה רעים. אני מבקשת סיוע בעניין הזה. הם שבורים וזה המעט שהיה להם".

כזכור החל מה-16 בחודש החלו נשים מהעיר ומהאזור ללדת באשדוד. הן לא תצטרכנה לנסוע כפי שהיה עד כה לברזילי באשקלון או לקפלן ברחובות. למעשה מעתה התינוקות שיולדו יהיו "ילידי העיר תרתי משמע". פרופסור מוטי פנסקי, הוא זה שעומד בראש מערך הנשים והמיילדות של בית החולים "אסותא" אשדוד. אבל אף אחד לא חשב שדווקא חגיגה כזו גדולה תסתיים אצל אחת המשפחות בצורה כזו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך