בשני ערב הכדורסל של אשדוד

שתי קבוצות הכדורסל הבכירות של אשדוד, מכבי בן אשדוד ומכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, יישחקו בשני בערב. הנשים בבית מול רמה"ש (18.00, "הקרייה", שידור בערוץ הספורט) והגברים מול מכבי ראשל"צ, בחוץ (20.00, "בית מכבי ראשל"צ"). אשדוד לא ניצחה מעולם בראשל"צ.
משחק כדורסל

ניצחון שני ברציפות. זה מה שמבקשות קבוצות הכדורסל של אשדוד.

בשני בערב ייערכו שני משחקי כדורסל. מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים תנסה להשיג ניצחון שני ברציפות, במחזור השני בליגה ובדיוק כמותם גם קבוצת הגברים, ינסו אף הם להשיג ניצחון שני ברציפות, במחזור השלישי בליגה.

הנשים ישחקו ראשונות. אשדוד תארח בבית (18.00, "הקרייה") את רמה"ש. אשדוד חזרה במחזור הראשון עם ניצחון בחוץ על הרצליה וגם רמה"ש, שהיא זמנית ראשונה, ניצחה בחוץ את בני יהודה. המשחק ישודר בערוץ הספורט. הסיכויים לניצחון אשדוד הם גבוהים מאוד וזו תהיה הפתעה אם הרצליה תנצח, בוודאי בבית של אשדוד.

מחכות להרצליה.

הגברים יישחוק בשעה 20.00, בחוץ מול מכבי ראשל"צ ("בית מכבי ראשל"צ). אשדוד מאז עלייתה לליגת העל לא ניצחה בחוץ את ראשל"צ. זה שבע שנים. בקבוצה מקווים כי לאחר הניצחון הגדול על מכבי חיפה במחזור הקודם, יש הפעם סיכוי ל"שבור את הנאחס".

7 שנים טובות מעכשיו?

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך