התחלות חדשות

עכשיו, כשהחגים מאחורינו ואנו בתחילת של שנה חדשה, שנה של התחלות חדשות, זהו הזמן לאסוף את עצמנו ולעשות את הצעד הראשון לקראת הבאות עלינו לטובה. כל החיים שלנו רצופים התחלות חדשות, אם זה התחלות של מעגל החיים הטבעי שלנו וחלק מהגדילה, מהצמיחה ומההתפתחות האישית שלנו, אם זה מהתחלות שנכפו עלינו שהמציאות מכתיבה לנו, ואם זה התחלות שאנחנו מבקשים ויוזמים בשביל עצמנו.
כותבת באשדוד אונליין

שנה חדשה היא הזדמנות להתחיל דברים חדשים שאנחנו רוצים להשיג לעצמנו. כל התחלה חדשה היא שינוי וכל שינוי הוא הפרת שיווי המשקל והאיזון שהושגו עד כה. התחלות חדשות ושינויים הם דבר לא פשוט ויכולים להוות משבר גם אם הם מאד רצויים.

התחלות חדשות מפרות את האיזון הקודם שיצרנו לעצמנו, מוציאות אותנו מאזור הנוחות שלנו, מערערות, לעיתים, את הביטחון שלנו, ומעוררות בנו חששות ופחדים. החשש הוא שיקרה לנו משהו לא טוב, שניכשל ונטעה ואולי אף לא נדע כיצד להתמודד עם המצב החדש ונהיה חסרי אונים ואבודים. אולי נאבד משהו ואולי הסביבה תגיב לנו בתגובות קשות של כעס עד כדי חשש מעזיבה ומנטישה.

הפחד מהכאב והכישלון החבויים בהתחלות החדשות, מונעות, לעיתים, מאנשים לצאת לדרך ולהתחיל לממש את עצמם, את הרצונות, החלומות והציפיות שלהם ואת כל הפוטנציאל שלהם. כל שינוי הוא מעורר דילמה: האם להישאר מכורבלים בנוחות המוכרת לנו או לפתוח את הדלת אל התרחשויות וחוויות חדשות? כל אחד מאתנו יכול להשיג לעצמו את מה שהוא רוצה שיהיה לו בחיים. זה אומנם לא פשוט וצריך לגייס כוחות ומשאבים פיזיים ונפשיים, אך הכול תלוי בידינו, זו בחירה שלנו. אנחנו האחראים הבלעדיים על המציאות שלנו ובוחרים מה לעשות בחיינו. כל השאר זה רק תירוצים, הצטדקויות והסברים, השנה החדשה היא הזדמנות להתחיל משהו חדש. כולנו נמצאים בציפייה דרוכה לקבל את פני השנה החדשה.

אך לכל אחד מאתנו, המספרים צופנים שנה אחרת בהתאם לתאריך שבו נולדנו, יש לכל אדם יום הולדת לפי הלוח העברי שראש השנה מציין תחילת של שנה חדשה ומשקף שנה אישית נומרולוגית. על מנת לוודא את מספר השנה שלכם, עליכם לחשב אותו באופן הבא: חברו את יום הולדתכם העברי עם חודש הולדתכם העברי ועם סכום ספרות השנה העברית החדשה. תוצאת החיבור היא מספר השנה שלכם. לדוגמא: אדם שנולד בתאריך ג' בתשרי יחשב ראשית את מספר השנה ואז יחבר את מספר זה עם מספר החודש בו נולד ותאריך היום בו נולד.

באופן כללי, מחזוריות השנים בספירה הקבלית נמשכת תשע שנים, כך שכולנו משתייכים לאחת מתשע קטגוריות מספריות שקובעות כיצד נחווה את השנה הטריה.יש באפשרותי להכין לך מפה נומרולוגית אישית, שבעזרתה תוכלי להכין את עצמך לעתיד לבוא, לעזור לך לבחור את הכיוון הנכון המתאים לך. להעמקה והכוונה לקבלת כלים לשינוי המיוחל בחייך, אני מזמינה אותך להשתתף בסדנא הוליסטית ייחודית המשלבת נומרולוגיה, אסטרולוגיה, האותיות בשם האדם ושיטת NLP תוכלי לרכוש כלים שיעזרו בהבנת יכולותייך, שיפור ביטחון עצמי וקידום להצלחה, וכל זה על מנת להמשיך את חייך ברוגע ולהטמיע בך את השינוי המיוחל. סדנא בת 10 מפגשים תיפתח בתאריך 23.10.2017.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך