מצפון תפתח הרעה, כבר בקרוב…

המלחמה בסוריה נגמרה, עכשיו איראן-סוריה-חיזבאללה "מתפנים" אלינו * התקופה הקרובה היא תקופת מבחן ביטחונית לישראל, תתכוננו להסלמה בצפון, שכבר החלה עם ירי על מטוסי צה"ל בלבנון * עכשיו עוד "נתגעגע" לדאע"ש ואל קעידה
סידי

לא שזה לא היה ברור, אבל תתכוננו לחורף חם. מאוד חם. לא, אני לא מדבר על כמות המשקעים שתרד השנה, אלא על משהו אחר לגמרי. הלוואי ואטעה, אבל באמת כמו שנאמר: "מצפון תפתח הרעה…".

טוב, אתם הרי חייבים סדר. אז אני רגיל לזה, אעשה לכם, כמו תמיד. המלחמה בסוריה, כך נראה, עומדת להסתיים. בשאר אל אסד, "הקצב מדמשק", נותר על כסאו לאחר יותר משש שנים של מלחמת אזרחים. הוא חייב את זה בעיקר לרוסיה (וקצת יפן), שנתנה גיבוי בינלאומי וגם עזרה בתקיפות נגד המורדים, איראן שסיפקה גנרלים והרבה נשק וכסף, וחיזבאללה שהקריב את אנשים במלחמה למען אסד.

אף אחד לא עשה זאת בגלל האהבה הרבה לרופא העיניים מדמשק (כשעלה בשנת 2000 לשלטון היו בטוחים כולם שהגיע רופא שהתמחה בלונדון. בסוף קיבלנו אסיאתי שרוצח בסוריה). לכל אחת מהמדינות היה אינטרס.

הרוסים רצו אחיזה במזרח התיכון. הם נתנו גיבוי באו"ם לרציחת חצי מיליון מאזרחי דמשק על ידי אסד וצבאו, כולל בנשק כימי וחביות נפץ שהופלו ממטוסים גם על ילדים חפים מפשע. במקומות אחרים הוא היה או מודח, או יושב בכלא עד מותו, או אפילו מוצא להורג. פה בחסות רוסיה והקהילה הבינלאומית ששתקה, הוא רצח את עמו ושפוטין יסתכל במראה על עצמו (אל דאגה, זה לא מזיז לו שערה בבלורית). רק לשם השוואה, אם מישהו יבנה צריף באיזה הר נטוש באזור סוסיא, ברשות הפלסטינאית, מיד כל האו"ם יטען שזו פגיעה ברגשות הפלסטינאים. עלובי נפש.

הלאה. חיזבאללה שלח את חייליו למות במאבק לא להם, מלבנון, לסוריה. חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה (מזכ"ל, מה הוא יושב במשרד ומנהל אותו? עוד רוצח במסווה של איש דת), שלח למוות יומיומי עשרות ומאות מחייליו בכדי לגונן על כסא השליט בדמשק. הוא עשה זאת כי איראן שמממנת את חיזבאללה שלחה אותו לזה. למעשה הוא שלח חיילים אל מותם עבור מימון. נקודה. תגידו מה שאתם רוצים. זו הסיבה. מימון נשק וכסף לו ולארגונו. עלאק אידיאולוגיה. אידיאולוגיה בתח… שלי.

איראן היא ראש הנחש. מדינת טרור. מדינת דת מטורפת בראשות האייתולות (חבורת פאנטים דתיים), היא רוצה שליטה. איראן למעשה הבינה שאם היא משאירה את בשאר אל אסד בשלטון בסוריה, הוא יהפוך לשליט בובה שלה, מעין שליט חסות. מבחינת איראן היא רוצה רצף שליטה טריטוריאלי שכולל את איראן, עיראק, סוריה, לבנון. שטח שלה או בשליטתה או בהשפעתה, מהמפרץ הפרסי עד הים התיכון. הרעיון שלה להקים אימפריה אסלאמית בשליטתה וכחלק מהמאבק בסונים, בראשות סעודיה. איראן למי ששכח היא שיעית.

רגע לפני שזה מגיע אלינו, עוד נקודה. מי שהפריע לאיראן בעיראק ובסוריה היו מורדים, ובעיקר כוחות דעא"ש ואל קעידה. עכשיו כשדעא"ש ואל קעידה וכוחות המורדים, עומדים בפני חיסול בחסות רוסיה גם והיתר שצוינו כאן (איראן וחיזבאללה), אין מי שיעצור את איראן. תראו לאיזה מצב הגענו? וזה אולי מלמד הכל על המזה"ת, אנחנו עוד "נתגעגע" לדעא"ש ואל קעידה, שהעסיקו את איראן וחיזבאללה וכן, גם רוסיה. מדהים. זה יכול להיות רק פה, ב"ג'ונגל" האזורי שאנחנו חיים בו. המזרח התיכון.

והגענו אלינו. מה לעשות, זה מגיע אלינו אם נרצה או לא. בכל פעם שיש עימות פנים ערבי, אנחנו צופים בו מהצד (ובדרך כלל גם בוחרים צד ועוזרים מאחורי הקלעים). אבל בכל פעם שהיה עימות פנים ערבי שהסתיים, הוא עבר אחר כך אלינו. תמיד. איראן-עיראק, עיראק-כווית ועוד. עכשיו ברור שאיראן, סוריה וחיזבאללה, ירצו להחזיר את המצב לקדמותו, להזכיר לכולם שהן פקטור באזורנו. עד עתה במשך שנים טובות (לא יודע אם המילה טובות מתאימה כאן), הן עסקו במאבק בעיקר בסוריה, עכשיו הם יתפנו להראות שהן חזרו ל"עניינים". אצלהן "עניינים" זה טרור.

ירי הנ"מ (נגד מטוסים), בעזרת טילי SA5 סוריים, על מטוסי צה"ל, לפני מספר ימים, נעשה על ידי כוחות אסד, בהוראה של איראן ובאישור רוסי. המטוסים בכלל עסקו בטיסות צילום מעל לבנון בעיקר נגד החיזבאללה. רואים? הכל קשור אחד בשני. כל כוחות הטרור האלה (וגם רוסיה שנותנת לזה יד), רוצות לכופף את צה"ל ולפגע בנו. זה יימשך. לצערי זה יימשך. הלוואי ואטעה. הלוואי. הכי מצחיק (וזה לא מצחיק) שישראל מתאמת עם רוסיה כל תגובה כזו. אותה רוסיה ש…נכון, תומכת בסוריה. עצוב. הזוי.

כאן מאוד חשוב כיצד ישראל תגיב. במזרח התיכון לצערי כח פותרים על ידי עוד כח. הרבה יותר כח. ישראל הגיבה בחריפות והפציצה את "הסוללה" הסורית ממנה נורו הטילים. זו תגובה נכונה (גם אם לא יהיה אישור רוסי). חשש מצידנו להגיב, ייתפס על ידי אויבנו שציינתי כאן, כחולשה. כאן במזרח התיכון אסור להיות חלשים. אתה או טורף או נטרף. אני מעדיף להיות בצד שלא "נאכל". שמתקיים. ששורד.

מצפון תפתח הרעה? לדעתי כבר בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך