על מי אתה כועס?!

באמצע יום עבודה הבוס שלך צורח עליך, אחד מחבריך לעבודה שם לך רגל ו"גנב" לך פרויקט עליו עבדת זמן רב, הבעל או האישה אמרו לך משפט שפגע בך, הילדים הפכו את הבית, הבנק התקשר לבשר על חריגה, הבחור אותו את רוצה בחר באחרת, בדיקת ההריון לו את מחכה מזה זמן רב יצאה שלילית, השיפור במצבך הרפואי לא נראה באופק ובדיוק כשהתיישבת בנחת באוטובוס, אחרי בוקר של לחץ היסטרי עם הילדים, כל הקפה נשפך עלייך והנהג כבר התחיל בנסיעה...
אישה מתפללת

מוכר לכם? מטבענו אנו מתרגזים על כל העולם, נפגעים מהבוס שצורח, כועסים על החבר שגנב לנו פרויקט, על האישה או הבעל שאמרו משפט שפגע בנו אנושות, כועסים על הילדים שלא משאירים לרגע את הבית מסודר, מאוכזבת מעצמך על כך ששוב לא נקלטת להריון, כועס על הרופאים שבחרו בטיפול כזה ולא אחר כי אולי מצבך יכל להיות אחרת והקפה.. אוי הקפה באוטובוס!

על מי אתה כועס, אחי?! מי החליט שחברך לעבודה יקבל את הפרויקט שאתה עבדת עליו? מי שם את המילים בפיו של הבוס שלך או של בן/ת הזוג שלך? מי החליט איזה אופי יהיה לילדך? מי החליט שלא תיכנסי להריון? מי החליט איזה טיפול רפואי תקבל ומתי תתרפא ומי שפך עליך את הקפה באוטובוס?! תשובה אחת, ארבע מילים – הבורא יתברך בכבודו ובעצמו.

אדם שחי בכעסים, חי בגיהינום בעולם הזה! הוא כל הזמן עסוק בהאשמות, בלהיות פגוע, בלחפש כיצד להחזיר באותו המטבע, כיצד לנקום, כיצד לשנות את העולם.. אחי, לא אני ולא אתה שולטים בעולם, יש מי שמנהיג פה את העניינים וגם אם לעיתים זה לא הולך כמו שרצית או תכננת, דע שהתכנית של בורא עולם הרבה יותר טובה בשבילך! דע שהניסיונות שנשלחים אליך זה רק לטובתך, לתיקונך הפרטי, להביא אותך אל הגאולה הפרטית שלך! אז בכל פעם שקורה משהו שגורם לך לכעוס, תעצור ותזכיר לעצמך שאין כלום בעולם חוץ ממנו, אין עוד מלבדו! הוא עומד מאחורי כל דבר ודבר שקורה לך, הוא אחראי לכל רגע בחיים שלך והוא לא עושה טעויות. אדם שחי אמונה מבטל את הכעס (אין משפט כזה: "אני מאמין, אבל.." – אם יש אבל – אין אמונה!) וחי בגן עדן… אז עכשיו זה בידיים שלך האם לחיות בגן עדן או בגיהינום כבר בעולם הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך