תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 20/10/17 ועד 26/10/17
מזלות

טלה:
חולשה אנרגטית, עייפות של הגוף וגם של הנפש. אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. שאלה לבחינה עצמית: מהיכן אני שואב את הכוחות ברגעים הקשים? ואיזה יחס אני מעניק לאותם המקומות ברגעים הטובים בחיי? שאו ברכה, שבוע טוב, חודש חשון מוצלח ואלוהים אתכם!

שור:
החלק הסמכותי ובוגר שקיים בתוככם אמור בשבוע זה להיות הצד הדומיננטי שלכם. ערך עצמי גבוה והידיעה שיש בכוחכם להתמודד עם כל אתגרי החיים אמורים להיות הכלים שאיתם תעברו את המשימה. זהו שבוע טוב לדחוף ולקדם כל דבר שחשוב הן בעבודה והן באופן אישי. תהליך או עשייה חדשה שהתחלתם או שאתם מתכננים לבצע מצריך מכם להיעזר בכל המוטיבציה, הבגרות והנחישות בהם התברכתם. בבית: השבוע יש לעמוד על שלכם ולהשמיע את דעתכם. כמובן שיש לעשות זאת בהיגיון ומתוך הבנה והתחשבות בדבריו של האחר. יצירת אווירה מתאימה לדו שיח תאפשר לכם לא רק להשמיע את דעתכם אלא גם לגרום לכך שהיא תתקבל. בעבודה: למרות הקשיים שקיימים ממתין לכם שבוע חיובי במהותו. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול שיובילו לקידום או שיפור במעמדכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה תהה זו תקופה טובה להוציא את עבודתכם לאור. כספים: מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. זוגיות: מונוטוניות וחוסר להט מאפיינים את זוגיותכם. לקיחת אחריות על איכות הקשר הזוגי בו אתם מצויים היא חובתכם ועליכם להיות נכונים להכניס גיוונים, חידושים וריגושים שישפרו ויעשירו את זוגיותכם מבלי להמתין לצד השני שיפעל. הקפידו לעשות בעצמכם ובן הזוג? הוא כבר יצטרף בהמשך. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!

תאומים:
בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם שלאחרונה לא ידע ימים כל כך טובים. תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בליבכם אופטימיות מחודשת ומעניק כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם. לאחר תקופה בה לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות השבוע את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה ובקריירה, כמו למשל: הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל. אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!

סרטן:
השבוע הקרוב מוצא את הסרטנים עייפים ודי מבולבלים מבחינה רגשית. רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. כעת אתם ניצבים בפתחו של שלב חדש ואתם קצת חוששים מהעתיד לבוא ומהלא ידוע. הקלף השבועי מלמד שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כל סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחייבות שלקחתם על עצמכם לפני מספר חודשים ושבשעתו נראה לכם כדבר חיובי ונכון, נראה היום, ברוח הזמן שחלף כמיותר וסתמי ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדי להם לבחור אחרת, אך כעת מאוחר לסגת וכל שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה! זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וכרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם. אך כדאי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בעתיד הקרוב. שבוע טוב, חודש מואר ואלוהים אתכם!

אריה:
בלבול רגשי כזה או אחר מקשה עליכם לקבל את ההחלטות הנכונות. חשוב לזכור שהישארות ממושכת בכאוס רגשי, יוביל לבסוף למצב שאין בו כול חפץ ולכן מומלץ בחום למהר ולפתור סוגיות רגשיות. בשבוע הקרוב משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, יתכן ואתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!

בתולה:
שיפור ניכר בתחושה האישית, שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים שגם אם הם נראים מאימים או מפחדים, הם לרוב היו ב"ה לטובה. הסבה מקצועית או שדרוג מקצועי עולים על הפרק. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע דבש, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!

מאזניים:
המשפט השבועי שעליכם לשנן הוא זה: "רק מי שמוכן לקבל את החושך, זוכה באור". זהו פתגם סיני עתיק שמלמד שרק אומץ לב ונכונות לקחת סיכונים מחושבים, יובילו לתוצאות חיוביות. כללי: אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם, מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא. נכון לעכשיו שינויים אלו נראים מפחידים, אך עם חלוף הזמן הם יתבררו כמוצלחים ביותר עבורכם. זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק תחריף את המצב. פיתויים (מבחנים) שסובבים סביב סקס, מערכות יחסים, מין וכדומה צצים ועולים. היו זהירים! לרווקים: ההרגשה שהדרך לזוגיות כרוכה בהתפשרות וויתור על דברים שבאמת חשובים לכם שהיו בבן הזוג, מקשה עליכם למצוא שותף ראוי. סבלנות היא מלת המפתח ואל תמהרו לתת את עצמכם בעבור נזיד עדשים. גם אם המחיר כרוך בלהיות עוד קצת לבד. כספים: השקעה של סכום סמלי במשחקי גורל ומזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. בריאות: חולשה פיזית ומחושים גופניים, הם תולדה של מתח נפשי שנוצר עקב התערערות הביטחון שלכם בדבר מה שמהווה בסיס בחייכם. כמו למשל חוסר תחושת ביטחון בקשר הקיים או באהבתו של בן הזוג אליכם. או לדוגמא חוסר ביטחון כלכלי או חוסר ביטחון בעבודה הקיימת וכו'. חשוב לזכור, שללא טיפול נאות תחושת חוסר הביטחון תלבה את עצמה ותתעצם. לכן חשוב מאוד לפנות ולקבל עזרה אשר ביכולתה להשיב לכם את ביטחונכם בתחום המדובר יהיה אשר יהיה. יום הולדת שמח לאחרוני לחוגגים, שבוע מבורך, חודש מבורך ואלוהים אתכם!

עקרב:
שחרור מכבלים, יציאה של דברים אל האור, תחייה מחודשת של קשר, הרגשה של שינוי, של התחדשות… רוח חדשה מפעמת בלבכם וביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוקלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל טלה, אריה או דגים, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות. לרווקים: היכרות חדשה נוסכת תקווה. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מבורך, חודש שמח ואלוהים אתכם!

קשת:
"התחלות חדשות הן תמיד גם סוף של תקופה עוברת שאתכם נשארת" המהות של העת הזו מדברת על היכולת שלכם להיות הצד שיוזם ומוביל תהליך ולא הצד שמגיב ונגרר בעקבות תהליך. בני מזל קשת ניצבים כעת בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בזמן זה, יהיה עליכם להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה. כמו כן חשוב לזכור שהזדמנויות אלו ניתנות לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתם, תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: מהלכים שקורים המקום העבודה, מזמנים שינוי. אצל חלקכם מדובר בשינוי והחלפה של מקום עבודה ואצל חלקכם מדובר בפרויקט או עשייה חדשה שעולים על הפרק בתוך מקום העבודה. בשני המקרים, הכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. זוגיות: כעת באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. העלאת רמת התשוקה בקשר הקיים היא המפתח לשיקום האינטימיות ועידוד הזוגיות. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!

גדי:
המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!

דלי
השבוע הקרוב משרה אווירה לא ברורה. מצד אחד יש עליצות וניצוצות של שמחה אבל מצד שני יש גם מחשבות נוגות או שאלות שעולות ומציפות תחושות אחרות. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?" בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. חופשה שעולה על הפרק תאפשר לכם לעשות זאת. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!

דגים:
השבוע הזה יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שבתוך הבית, קיימת בעיה רגשית שיכולה ליצור או להוביל לחוסר יצבות ולחולשה משפחתית וזוגית. כדי ומומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע לגיבוש התא המשפחתי. לימודים או העשרה מסוג כזה או אחר, יכולים לפתוח לכם נתיבים חדשים לצמיחה אישית ורוחנית לכן אל תהססו להירשם ולהתחייב באמת!! עבודה: אתם נמצאים בעמדת המתנה. יש ריח של שינויים באוויר אבל הדברים עדיין לא ברורים. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר.(בואו להתייעץ). חופשת סוף השבוע נותנת לכם את ההזדמנות להטעין את המצברים הנפשיים שלכם. מומלץ לצאת מהבית, לראות קצת ירוק בעניים ולהיות בין חברים. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך