השפיל את האקסית

בארד גרינברג זכה עם מכבי חיפה באליפות המדינה. ברביעי הוא אירח את האקסית, הפעם כמאמן מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. גרינברג לא זכר שום חסד לאקסית והשפיל עם אשדוד את חיפה 61:90. בשני תצא אשדוד לראשל"צ.ניצחון ראשון בליגה לאשדוד.
השפיל את האקסית

ניצחון ראשון למכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, בליגת העל. ועוד איזה ניצחון ועוד על מי. אשדוד גברה על מכבי חיפה, האקסית של המאמן בראד גרינברג, איתה הוא זכה באליפות. ניצחה אמרנו? השפילה 90:61. בשני תצא אשדוד למשחק קשה בראשל"צ, אבל ביכולת הזו, מי יודע.

חיפה פתחה עם  0:10 מהיר. יזרעאלי עלה מהספסל ומיד קלע נקודות ראשונות למארחת, שהתעוררה ועם 11 נקודות ללא מענה. וורקמן ובורדיון החזירו את היתרון מהקו, אבל צ'וברביץ' ולי עבדו יפה בצבע ובסיום הרבע 17:27 לאשדוד. המומנטום של אשדוד נמשך גם ברבע השני. הפער עלה עד ל-22:42 באמצע הרבע. הפער רק הלך וגדל לאחר נקודות עונשין של המארחת, 47:24. סלים של לונג ולורי סגרו מחצית גדולה ביתרון 25:51.

לוי לא נותן לוורקמן לזכות בכדור (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אבל פה זה לא נגמר. שלשה של לונג הביאה את ההפרש למעל 30 בתחילת המחצית השנייה. לורי המשיך לחגוג עם שני סלים ולונג קלע 7 רצופות והגדיל עד 32:65. בסוף הרבע זה היה 71:41. זה היה גמור אריאל פתח את הרבע האחרון בשלשה נוספת והנרי לא הוריד את הרגל מהדוושה, 45:79. המשחק עבר לגראבז' טיים ונגמר –  61:90. השפלה.

לי נלחם בצבע (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך