בשני המחזור הראשון של אשדוד/ב.ט

ביום שני (19.35, גן נר), תפתח מכבי קפלן אשדוד באר טוביה את העונה בליגת העל בכדורסל. אשדוד תצא למשחק חוץ מול גלבוע/גליל. ניסונות להכשיר את גוני יזרעאלי הפצוע למשחק.
בשני המחזור הראשון של אשדוד/ב.ט

ביום שני זה יוצא לדרך. ליגת העל בכדורסל תפתח.

מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, תצא במשחקה הראשון לעונת 2017-2018, לגן נר (19.35), שם תפגוש את גלבוע/גליל. בעונה שעברה במחזור הראשון גם יצאה אשדוד לשחק מול גלבוע/גליל  וחזרה עם ניצחון. בקבוצה מקווים מאוד שזה יקרה גם בשני.

בקבוצה מנסים להכשיר את הרכז גוני יזרעאלי למשחקץ יזרעאלי נקע את קרסולו ולא התאמן עד כה. במוצ"ש הוא כבר ערך אימון ויש מי שמעריך בקבוצה כי עד יום שני הוא יוכל לשחקץ חשוב לציין כי ישרעאלי הוא הרכז היחיד הטבעי ונראה כי במשחק מול גבלוע גם קמרון לונג ואדם הוניג, ינהלו חלק מהמשחק.

בראד גרינברג מאמנה של הקבוצה יעשה אף הוא "קאמבק" בליגה הישראלית לאחר שאימן את מכבי חיפה וזכה עימה באליפות ואת הפועל ירושלים. גרינברג מקווה מאוד לפתוח בניצחון. במחזור הבא תגיע לאשדוד מכבי חיפה.

למשחק תצא הסעה. בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "את הגליל נצבע בצהוב: הכל מוכן למשחק הראשון של הליגה! מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה תצפין למשחק חוץ מול הפועל גלבוע/גליל בעוד שבוע בדיוק, ה-9.10. אז במקום להעביר את חופשת סוכות בבית, קחו את עצמכם עם ילדיכם והצטרפו להסעת האוהדים למשחק החוץ. ההסעה למשחק תצא מרחבת אולם הקריה (העצמאות 60) בשעה 17:15 (רצוי להקדים), ועלותה 20 ש"ח בלבד (כולל כרטיס כניסה למשחק). העלייה להסעה כרוכה בהרשמה מראש. להרשמה: רועי – 052-835-4339".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך