מחזור שלישי הפסד שני

הפועל אשדוד חזרה מראשל"צ עם הפסד שני בשלושה מחזורים, הפעם 24:27 מול הפועל ראשל"צ. דדי פרץ היה המבקיע המצטיין. בשישי תשחק אשדוד מול רחובות.
מחזור שלישי הפסד שני

הפסד שני בשלושה מחזורים לקבוצת הפועל sp אשדוד, שספגה את הפסדה השני העונה 27-24 מול הפועל ראשל״צ החזקה.

המחצית הראשונה הייתה צמודה כאשר שתי הקבוצות היו צמודות ואף אחת מהם לא הצליחה "לברוח". לאחר  30 דקות, בירידה למחצית היייתה התוצאה 13-13. אשדוד עמדה לא פחות טוב במחצית הזו מראשל"צ.

אבל המחצית השנייה נפתחה לא טוב מבחינת האדומים מאשדוד שאיבדו כדורים והאדומים של ראשל״צ ניצלו זאת לפתוח פער של 4 שערים לאחר 10 דקות במחצית השנייה. אשדוד החליטה לא לוותר על המשחק והצליחה לצמק ל-2 שערים ויכולה הייתה להשוות, אבל שחקני הקבוצה החמיצו הזדמנות לכך כשלא ידעו לנצל את מצבי הזריקה הנוחים. הפועל ראשל״צ ירדה מהמשחק מנצחת  27-24 ואילו אדומים מאשדוד רשמו לעצמם הפסד שני בתוך 3 משחקים. בשישי מחכה לאשדוד רחובות.

הבקיעו לזכות אשדוד: דדי פרץ (המבקיע המצטיין) 7 שערים, עמרי קושמרו ואלכסיי גרגורייב 4 שערים כ״א, סשה צ׳ודנובסקי  3 שערים, שלומי צייטלר 2 שערים, אדיר כהן, סהר חלפון וגורן סרנץ שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך