הכל פתוח

סדרת גמר פליאוף האליפות בליגת ווינר בכדוריד - הפועל אשדוד צימקה, עם ניצחון חוץ 33:35, ל-2:1, ומנעה ממכבי ראשל"צ את הנפת הצלחת היום, שישי, ב'בית מכבי' .המשחק הרביעי: ביום שלישי בערב באשדוד.
צילומים: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד.
ה לא נגמר. סדרת הגמר של פלייאוף ליגת העל בכדוריד הולכת למשחק רביעי, לאחר שהפועל אשדוד ניצחה היום (שישי) 33:35 את מכבי ראשל"צ במשחק מספר 3, וצמצמה את הסדרה ל-2:1. האלופה המכהנת הגיעה לאולם 'בית מכבי' עם הגב אל הקיר, כשהצהובים היו יכולים לסגור עניין מול הקהל הביתי שלהם ולזכות באליפות עם סוויפ, אבל האדומים מעיר הנמל לא ויתרו והשיגו ניצחון לעיני שר הספורט מיקי זוהר שנכח ביציעים. כעת הם יכולים להשוות את הסדרה ביום שלישי בבית, במשחק מספר 4.
אחרי מחצית ראשונה צמודה מאוד (15:15), ברבע השעה האחרונה הכל הלך לטובת אשדוד שהצליחה לקראת הסיום לעלות אף ליתרון של חמישה שערים. חסרון מספרי די גדול על הפרקט הוביל לכך שהמארחת צמצמה לקראת הסיום, אבל זה לא הספיק.
לקראת 10 הדקות האחרונות במשחק, האדומים החלו להעלות הילוך ונעזרו בעוד שערים של וויאצ'יץ', פרקש וגם של ניבו לוי שנכנס לזון, כדי לעלות ליתרון 27:29. המקומיים לא הצליחו לעצור את הריצה שאשדוד פתחה, והפער גדל בדקות הסיום ל-28:33. בלאגן שלם של הרחקות יצר מצב שאשדוד נותרה עם שני שחקני שדה בלבד, והצהובים ניצלו זאת רק כדי למזער נזקים, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, והמשחק הסתיים ב-33:35.
כבשו לאשדוד: ריסטו וויאצ'יץ' 9 (מ-11), ניבו לוי 7 (מ-8), אלכסנדר באביץ' ואור פרקש 6 כ"א, עמית סטלמן 2, עמרי קושמרו, עומר גרא, לו אקסברוד, איתי סוויסה וסבטיסלב וורקיץ' (ממגרש שלם) 1 כ"א. השוער וורקיץ' סיפק 9 עצירות מ-38 זריקות (24%).

מאמן אשדוד, אנדראה ווקייביץ': "אני עייף מאוד, הרבה יותר מנטאלית מאשר פיזית. הגענו למשחק הזה בידיעה שלא מגיע לנו להפסיד 3:0 בסדרה. הכרטיס האדום? הכל בסדר, זה לא היה בעיה. לא הבנתי את ההרחקות לשתי דקות בסיום. האדום היה בסדר. אני אוהב את ג'ו ומכבד את מכבי ראשל"צ. זה לא נורא כשמפסידים, אבל צריך קצת כבוד עצמי, צריך להילחם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך