אוחיון ופחימה יעבירו את אימון מ.ס אשדוד

משה אוחיון הקפטן המשותף עם טום בן זקן ויוסי פחימה מאמן הכושר הם שיעבירו את אימון ערב החג, ברביעי במ.ס אשדוד, במקום ראובן עטר שפוטר. מאמנים רבים מוצעים לקבוצה אבל כרגע זה נראה אחד מהשניים, קובי רפואה או עמיר תורג'מן.
אוחיון מחייך למצלמה
אוחיון. צילום: טל אקוקה

במ.ס אשדוד מחפשים מאמן במקומו של ראובן עטר שסיים את דרכו בקבוצה. בינתיים את אימון ערב החג, ברביעי יעבירו בצוותא משה אוחיון שהוא קפטן משותף עם טום בן זקן ומאמן הכושר יוסי פחימה.

בקבוצה רוצים למנות מאמן כמה שיותר מהר, בכדי שיכין את אשדוד לקראת משחק הליגה הבא, ב-14.10, מול אשקלון בבית. בקבוצה רוצים שלמאמן החדש יהיה מספיק זמן להכיר את הקבוצה ולתרגל איתה.

מאמנים רבים מוצעים לאנשי הקבוצה ושמות רבים עולים. אבל כרגע, נראה כי נכון לעכשיו, שני מועמדים הם הבולטים, קובי רפואה, שעזב את מכבי פ"ת ועמיר תורג'מן מאמן בית"ר ת"א רמלה. שמעות לא מבוססות אמרו כי רוני אוואט עוזר מאמן מ.ס שעזב, יכול להגיע לבית"ר ת"א רמלה במקומו של תורג'מן. מצד שני יש מי שחושב שבזמן הזה המאמן המתאים ביותר לקבוצה הוא מאמן כמו רפואה, שנחשב מאמן מאוד אמוציונאלי שחי את חדר ההלבשה והקבוצה. בכל מקרה לא ימשכו את העניין זמן רב. לפחות הכוונה היא כזו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך