עטר פוטר ממ.ס אשדוד

אחרי 6 מחזורים ואפס ניצחונות, פוטר ראובן עטר מתפקידו כמכמן מ.ס אשדוד. קובי רפואה המועמד המוביל להחליפו. גם עמיר תורג'מן מועמד. רוני אוואט וצדוק מלכה, עוזרי המאמן עזבו גם הם.
ראובן עטר

ראובן עטר פוטר ממ.ס אשדוד

אחרי 6 מזחורים בלבד הודיעו לראובן עטר כי הוא לא ממשיך במ.ס אשדוד. כמו שזה נראה כרגע מי שמועמד בולט להחליפו הוא קובי רפואה וגם עמיר תורג'מן מועמד.

הפיטורים של עטר הם לא משהו שהגיע משום מקום. אשדוד תחת הדרכתו לא ניצחה ולו ניצחון אחד. היו כאלה שחשבו כי עטר יקבל זמן עד לאחר המשחק ב-14.10 מול אשקלון, אבל הפור נפל לפני כן.

כמו שזה נראה כרגע קובי רפואה הוא המועד המבויל לאימון הקבוצה. רפואה שעזב את מכבי פ"ת לפני מספר מחזורים הוא גם סוג המאמן המתאים לקבוצה. בשיחה בין אשדוד אונליין לרפואה לפני כשבוע וחצי סיפר האחרון כי לא קיבל פנייה מאשדוד. אבל לא מן הנמנע שזה יקרה עתה.גם עמיר תורג'מן שהיה מעודמ, נמצא שוב בתמונה.

גם רוני אוואט וצדוק מלכה עזבו את הקבוצה. לגבי מלכה זה היה ברור שיעזוב. אבל לגבי אוואט, מדובר בהפתעה. כמו שזה נראה אוואט שיוצא לקורס מאמני "פרו", מעדיף לחזור ביום מן הימים לאחר סיום הקורס כמאמן ראשי. אואט: "ביקשתי לעשות הפוגה קצרה ולהתמקד בלימודים, על מנת שאחזור מוכן יותר וטוב יותר לעמדת המאמן הראשי במועדון"

בהודעת המועדון נמסר: "ביממה האחרונה התנהלו מספר שיחות בין מאמן הקבוצה ראובן עטר לבין הנהלת המועדון על מנת למצוא פתרון שיוציא את הקבוצה מהמשבר בו היא שרויה. לצערנו המסקנה אליה הגיעו הצדדים היא על היפרדות וזאת על מנת לייצר את השינוי המתבקש ומתוך ראייה של טובת הקבוצה בלבד.
הנהלת המועדון מצרה על הנסיבות שהובילו לסיום ההתקשרות ועל אף התקופה הקצרה ישנה הערכה עמוקה למאמן ראובן עטר ועוזרו צדוק מלכה והמועדון מודה להם ומוקיר את תרומתם. ראובן עטר: "למרות התוצאות הלא טובות, היה לי הכבוד לעבוד במ.ס. אשדוד. מאחל להם הצלחה בהמשך".
בימים הקרובים תתקבל ההחלטה על זהות המאמן הבא".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך