הליצנים המפחידים: זה הכל חוץ ממצחיק

זה יגמר באסון. אבל לא רק של הצד הנפגע, אל גם של הצד הפוגע # זה ברור שבסוף מישהו יפגע ב"ליצנים" שמפחידים עוברים ושבים, התופעה החדשה שנפוצה במחוזותינו # המשטרה לא צריכה לחנך היא צריכה להעניש. עונש כבד יעצור את זה לפני שזה ייגמר בבכי # ואני לא מקנא ב"ליצן" שאני אפגוש. או מישהו שכמותי. בואו נגיד שהבדיחה תהיה על חשבונו.
וידאו: "הליצן רץ אחרי הילדה שלי והיא ברחה בצרחות"

קודם כל ולפני הכל בואו נתחיל בשורה התחתונה. אתם ילדים ואנשים לא נורמאליים (אגב מאחר וזו מסיכה אז זה מופנה לשני המינים אם יש גם ליצנית כזו….). שלא תחשבו אחרת. כן אתם, אתם, כל מי שמסתתר מאחורי מסיכה של ליצן ומפחיד אחרים. אנשים נורמאליים לא עושים את זה. אז אתם פשוט לא נורמאליים. נקודה. אשפוז. לא סימן קריאה. אשפוז.

ואח"כ יש לכם מזל שלא נפלתם בידיים של אנשים כמוני. נו אתם יודעים, אנשים שהדם מגיע להם למח הרבה יותר מהר מאשר הגז למנוע אחרי שלחצתם על הדוושה. ברור לכם שבסוף אחד מכם יקבל כאלה מכות, שהבדיחה תהיה על חשבונו. אז גם המסכה לא תעזור לו.

אחרי שאמרתי את זה, בואו נסכים. "תופעת הליצנים" שמפחידים עוברים ושבים בעקבות הסרט "זה (IT)", תיגמר באסון. איזה אסון, באיזה סדר גודל, זה לא ברור. אבל מה שכן ברור שגם הצד הנפגע (בדרך כלל ילדים קטנים שנבהלים) וגם הצד הפוגע (בדרך כלל ילדים לא נורמאליים ולא רק, שמבהילים) בסוף ישלמו מחיר שכבר לא נתייחס לתופעה בסלחנות. ברור שזה ייגמר באסון כמו שאמרתי. מישהו ייפגע. השאלה מי? ואיך? מעבר לזה הכתובת רשומה על הקיר.

ואם היא כתובה כבר על הקיר, אז אנא משטרת ישראל, אני יודע שיש לכם גם כך על הראש ורק מה שחסר לכם זה אדיוטיים שמסתובבים עם מסיכה על הראש, אבל תפסתם מישהו שעושה את זה, אז בבקשה בלי רחמים, בלי להיות מחנכי הדור, "תקרעו" להם את הצורה ואני לא מבקש סליחה על הביטוי. הבנו שתפסתם 3 ילדים באזור קריית-גת, אז לא לשחרר,  לשלוח ל-24 שעות במעצר ומשם הבאה בפני שופט ואח"כ תראו איך הם כבר לא צוחקים. אז הם יהיו באמת "ליצנים", תרתי משמע, כי הבדיחה תהיה על חשובנם. זה יוריד מידית את התופעה, אולי כמעט לאפס. או לפחות קרוב לזה.

כי בנינו, אף אחד לא חושב שיעשו לו משהו אם יתפסו אותו, מכסימום יגידו לו "נו נו נו" וינהגו איתו בסלחנות כי זה מעשה קונדס. זה לא.  אז נו בלי נו נו, תענישו!! אגב גם תקנסו. בטוח יש לכם ברשימת הדוחות איזה קנס שמתאים לזה. בחיי שראיתי אתכם מחפשים שעה בספר הקנסות והעברות שלכם כשתפסתם  אותי בכביש לא מאותת או מנורה מסכנה שנשרפה לי (לא שזה בסדר). אז קדימה, קצת יצירתיות בבקשה, איזה קנס של כמה אלפים והליצנים יפחדו. כי בישראל כשפוגע בכיס, רק אז זה מרתיע. ואם לא בכיס של מי שמפחיד אנשים בלילות כאילו הוא גיבור במסכה (אם יש גיבור על אז הם גיבורי תחת…), אז בכיס של הוריו אם הוא ילד. ההורים שלו כבר ידאגו שזה לא ישתלם לו, כי הם משלמים את זה. ולשלם זה לא משתלם.

אגב עוד יותר מדהים אותי לחשוב שלפעמים מדובר במבוגרים. לא שילדים שמפחידים זה יותר טוב, אבל מבוגרים? לחשוב שלחלק מהם יש ילדים? אחים? אחיינים? אז המה הם עושים? מפחידים את קרוביהם במיטות בלילות? הלו, זו סטייה, מחלה מה שאתם עושים וכמו כל סטייה צריך לטפל בה. מצידי "כדורים, או מכות חשמל" .

וזה עוד לפני עוד שדיברתי על הילדים והילדות הקטנים אותם מפחידים "הליצנים", ילדים שרק רוצים לצאת קצת החוצה ונתקלים "ביצורים" (זה מה שאתם בעיניי הציבור) הללו. עכשיו בקרוב זה חול המועד וילדים רבים יסתובבו בחוץ, אז מה הם יהיו "טרף", ללא נורמאליים האלה? תרשמו לפניכם, בסוף איזה ילד או ילדה קטנים ייפגעו. או שייפגעו מעצם העובדה שהם ייבהלו מאוד או שייפגעו כשיימלטו מאותו "טיפשים" במסכה. אז כשזה ייגמר בבכי  האדיוטים "המכוסים", יגידו שזה היה רק תעלול. תעלול תעשה אצל האמא שלך יא (פה היה צריך להיות מאניק. אבל לא אכתוב. אופס, כתבתי).

כמו תמיד צריך אחד או אחת שיחטוף והיתר יתיישרו. אז עכשיו גיבורותיי השוטרות ורבותיי השוטרים. עכשיו ברגע זה, בעצם אתמול תיכנסו בהם בכל הכח. תפסתם? אל תשחררו. אח"כ תספרו סיפורים שלא יצחיקו איש ותפילו את האשמה אחד על השני, למה אל הענשתם. אז תפילו את האשמה על מי שמגיע לו, הליצנים הארורים האלה (וסליחה על המחמאה) ותגמרו עם זה פעם אחת לתמיד.

לא נכנסתי לעניין הטיפולי. מי שרואה סרט ומשופע ממנו עד כדי כך שהוא מחקה את העלילה, הוא לא איש בריא בנפשו. אז אם על זה אנחנו מסכימים, אז בטוח שנסכים שאנחנו לא רוצים שאנשים לא בריאים בנפשם יסתובבו חופשי, בוודאי עם מסיכה, בוודאי כליצנים. בואו נגרום להם להרגיש כמו בבדיחה ההיא, שאיש עצוב אחד פנה לרב וביקש לשמוח, אמר לו הרב לך לליצן בפינת הרחוב תצחק…אמר לו האיש…אני הליצן. הבנתם? בואו נגרום להם היות קצת עצובים. שילמדו בעצמם.

ואם לא, תמיד אפשר לפרק להם את הצורה. גם זה פיתרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך