החמישי של עטר

עוד הפסד למ.ס אשדוד, הפעם 1:0, הפעם מול מכבי חיפה הבינונית. זה היה ההפסד החמישי מתוך 6 משחקים בעידן ראובן עטר. ניר ברדע הורחק באדום למרות שניתן היה לתת חוק יתרון לחיפה ולהסתפק בצהוב. אשדוד יכולה הייתה לצאת מהמשחק עם נקודה. במשחק הבא מול אשקלון עטר חייב לנצח.
המאמן הקודם ראובן עטר.
המאמן הקודם ראובן עטר. אימן 6 משחקים בלבד (צילום: טל אקוקה)

הקהל של מכבי חיפה שרק בוז. בוז לקבוצתו, שלמרות שהיא זו ניצחה את המשחק 0:1 זה אולי מלמד על הכל. מ.ס אשדוד רשמה הפסד חמישי מתוך 6 משחקים בתקןפתו של ראובן עטר, מול מכבי חיפה בחוץ, אבל מול מכבי חיפה בינונית. אשדוד יכולה הייתה לצאת מהמשחק הזה עם נקודה אחת.

אם מחפשים סיבות מקלות אז יש. בדקה ה-35 נשארה אשדוד בעשרה שחקנים לאחר שניר ברדע הורחק באדום, השני שלו העונה. ברדע ביקש להתחלף כי הוא פצוע. עטר השאירו, כדור נמסר אליו והוא היה אחרון מעד ותפס אותו בשתי ידיו. חיפה המשיכה בהתקפה והשופט שלומי בן אברהם החליט לעצור ושלף אדום לברדע.

בעשרה שחקנים אשדוד עדיין נלחמה. בדקה ה-44 אופיר מזרחי נשאר לבדו וכבש את שער הניצחון של חיפה. אשדוד לא התפרקה וניסתה. אדילסון בהייה עוד יכול היה לנצל כדור שנמסר אליו ודין דוד עוד לפני ההרחקה החמיץ שער בטוח (14). אשדוד לא נפלה מחיפה ואולי בזה שוב היא חוזרת למה שקרה בכל המשחקים בהן היא הפסידה. אשדוד לא נפלה מהיריבות ועדיין הפסידה.

במחזור הבא ב-14.10 תגיע אשקלון לי"א. אשדוד ועטר חייבים ניצחון. עטר התייחס למשחק ולמצב בסיום: "היה לנו הרבה חוסר מזל. אחרי ההרחקה לא הייתה ברירה וירדנו ל-4-4-1 ויצאנו למתפרצות. אמרתי לשחקנים שאני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. לצערנו זה לא הספיק. מה שבטוח שאם ניתן את ההקרבה והמחויבות נצא מהמצב שבו אנו נמצאים בו. הייתה לנו בעיה בחמשת המחזורים הראשונים במחצית השנייה שבה הייתה ירידה ביכולת והפעם זה לא קרה וכמעט השוונו. החלק שלי במצב הוא חלק גדול. אני מוכן שכל האשמה תהיה עליי. אנחנו נהיה ללא ספק במקום אחר בליגה".

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב, ניר ברדע, בן אל אדרי, אביב סולומון, תום מונד, גדי קינדה (מאוריסיו קורדיירו, 71), דן ביטון (חן עזריאל, 68), דין דוד (אדילסון בהייה, 57) ובלסינג אלקה. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך