אייק אופייבו החל להתאמן במכבי אשדוד יתכן ויצורף

אייק אופביו, ששיחק במדי מכבי ת"א, מכבי חיפה וזכה עם נבחרת סנגל במדלית ארד באליפות אירופה, החל להתאמן במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. יתכן שנראה אותו בסגל של הקבוצה בליגה. היום, ראשון (19.00), תערוך אשדוד/באר טוביה משחק אימון בחוץ מול נס ציונה.

אייק אופייבו 32, 2.05, שחקנה האמריקאי-ניגרי בעבר של מכבי ת"א בעונת 2015-2016, ששיחק גם  במכבי חיפה בין השנים 2013-2015 ובמדי נבחרת ניגריה במדליית הארד באליפות אפריקה, החל להתאמן במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה ויתכן כי יצורף לסגל, לפחות עד שימצא קבוצה.

כמו שזה נראה לאופביו אין קבוצה כרגע וקבוצתו האחרונה הייתה בסט בליקסיר מהליגה הטורקית וכרגע אין לו קבוצה. השחקן מתאמן אומנם בלי התחייבות הדדית, אבל לא מן הנמנע שאם ימצא קבוצה יצורף לאשדוד, אולי עד שימצא קבוצה, אול יותר. היום, ראשון, תתארח אשדוד/באר טוביה במשחק אימון (19.00) מול נס ציונה.

אופייבו הוא פוורוורד פיזי ומגוון המסוגל לשחק בשתי עמדות הפנים. יודע לקחת את השומר שלו לצבע וגם מציג יד רכה מבחוץ. ריבאונדר התקפה נהדר.
הוא שיחק בהצטיינות במדי מכבי חיפה, ובעונ הזו אף נבחר לחמישיית העונה של הליגה הישראלית אחרי שהעמיד ממוצעים של 17.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק בעונה הסדירה. בעונת 2013/14 שיחק עם חיפה גם ביורוקאפ ותרם 12.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.
אופייבו נולד בארה"ב, אבל מחזיק גם באזרחות ניגרית – המדינה ממנה היגרו הוריו לטקסס. ב-2007 שיחק בגנט הבלגית, ובהמשך שיחק במכסיקו (זכה בשתי אליפויות), פורטו ריקו, הרפובליקה הדומיניקנית, ארגנטינה ו-ונצואלה, עד שהגיע לחיפה. בקיץ האחרון שיחק בארסיבו מפורטו ריקו, ובאוקטובר 2015 הגיע למכבי ת"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך