מ.ס צירפה יועץ מנטאלי

כחלק מניסיון למצוא פיתרון למצב הקבוצה צירפה מ.ס אשדוד יועץ מנטאלי את דן ולנסי. הקבוצה תצא בראשון למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה (20.00, "סמי עופר"). שחקן בקבוצה אמר: "חייבים לחזור עם נקודות מחיפה".
מ.ס צירפה יועץ מנטאלי

מאמן מ.ס אשדוד, ראובן עטר, החליט לצרף לקבוצה יועץ מנטאלי, היועץ שכבר שוחח עם השחקנים שיחה קצרה, הוא דן ולנסי, כדורגלן בעברו. בקבוצה מחפשים פיתרון למצב וגם הקטע המנטאלי בא בחשבון. כזכור בעונה שעברה המאמן רן בן שמעון צירף גם הוא יועץ מנטאלי, את אלעד אשכנזי.

באתר של ולנסי נכתב עליו: "דן גדל בקיבוץ משמר השרון. הוא התחיל את דרכו כשחיין מקצועי, ובגיל 17 עשה הסבה לכדורגל. ככדורגלן, התחיל דן ולנסי בקבוצת "הפועל כפר סבא" , שם בזכות היכולת והנחישות זומן כעבור חודשיים לקבוצה הבוגרת.את שירותו הצבאי שירת בוינגייט כספורטאי מצטיין. לאחר שירותו הצבאי , קיבל מלגה מלאה כסטודנט וכשחקן כדורגל ל- Southern Connecticut State University  בארצות הברית. במהלך שנותיו באוניברסיטה בארה"ב, שיחק בקבוצת הכדורגל כחלוץ וזכה באליפות המכללות לכדורגל.את תאריו למד במקביל והשלים תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במדעי האימון עם התמחות בפסיכולוגיה ספורט.במהלך התואר השני התמקצע דן גם כעוזר מאמן של קבוצת הכדורגל האלופה. מאז חזרתו לישראל, לפני עשר שנים, עוסק דן באימון מנטאלי ובפיתוח יחודי של תוכנית  70:30 העצמת ביצועיים. דן מלווה עשרות ספורטאי עלית בענפי ספורט שונים בארץ ובחו"ל וכן אנשי עסקים".

ולנסי היועץ המנטאלי

אשדוד תצא ביום ראשון  (20.00, "סמי עופר"), למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה. באשדוד יודעים שמדובר במשוכה גבוהה אבל לא רוצים לחזור בידיים ריקות. שחקן בקבוצה אמר: "צריך לעשות הכל בכדי לחזור מהמשחק עם נקודות". השוער יואב ג'ראפי עדיין לא כשיר והוא עשוי לחזור למשחק מול אשקלון במחזור הבא, ב-6.10. לעומתו צפויים לשוב להרכב, דן ביטון, דין דוד, קרלו ברוצ'יץ' ואולי גם חן עזריאל שיחזור מפציעה ארוכה בכתפו וכבר היה בסגל במשחק הליגה הקודם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך