עטר לשחקנים: "אסור שיהיה לנו סף שבירה נמוך"

ראובן עטר מאמנה של מ.ס אשדוד, ערך בחמישי אסיפת שחקנים. הוא דיבר בין היתר על סף השבירה הנמוך של הקבוצה ועל כך שרואים שתי מחציות שונות במשחק. רועי בקל לא התאמן.
עטר מחוץ לאיצטדיון

ראובן עטר ומ.ס אשדוד מתכוננים לקראת המשחק מול מכבי חיפה (ראשון, 20.00, "סמי עופר"). בחמישי הוא ערך אסיפת שחקנים והתייחס למצבה של הקבוצה.

בין היתר דיבר עטר על סף השבירה הנמוך של הקבוצה ואמר כי: "אסור שיהיה לנו סף שבירה נמוך". בנוסף אמר עטר כי הקבוצה יורדת למחצית וחוזרת קבוצה אחרת. עטר רוצה שתי מחציות דומות. עטר אמר כי הקבוצה לא נופלת מהיריביות שלה וראו את זה במשחקים האחרונים. שחקני הקבוצה גם ראו וידאו של המשחק שלהם.

כל שחקני הקבוצה למעט רועי בקל התאמנו. גם השוער יואב ג'ראפי מתאמן אבל נראה כי הוא יחזור רק במחזור הבא במשחק הבייתי מול אשקלון. הוא עבר צילום בידו והשבר התאחה. שחקני הקבוצה שידברו בינהם אמרו כי מחיפה חיייבם לחזור עם נקודות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך