"אנחנו מתכוננים למלחמת עולם ביום ראשון"

הכותרת שייכת לאחד השחקנים הבכירים של מ.ס אשדוד, שמתכוננת למשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה (20.00, "סמי עופר"). ההרכב שייפתח צפוי להיות שונה מזה שפתח בהפסד לנתניה. דקל קינן קפטן חיפה בטוח: "בבית אנחנו צריכים לנצח את מ.ס אשדוד". הסעה חינם לאוהדים.
שחקני הנוער של מ.ס לפני המשחק.
שחקני הנוער של מ.ס לפני המשחק. בסוף הם היו הצמד שמח (צילום: טוטו פוטו)

במ.ס אשדוד יודעים שמצפה להם משחק קשה מאוד ביום ראשון (20.00, "סמי עופר") מול מכבי חיפה. אבל אין כוונה להגיע למשחק הקשה מהמקום האחרון עם נקודה ולוותר עליו. אחד מהשחקנים הבכירים של אשדוד אמר היום, חמישי, "לאשדוד אונליין": "אנחנו מתכוננים למלחמת עולם ביום ראשון".

בצד השני, במכבי חיפה,  בטוחים בניצחון שלהם על מ.ס אשדוד ואולי זה יישחק לטובת אשדוד. דקל קינן קפטן הקבוצה אמר לאתר הרשמי של מכב חיפה:  "אנחנו כבר מסתכלים על המשחק ביום ראשון הקרוב נגד אשדוד, אנחנו מודעים לחשיבות המשחק. בבית שלנו אנחנו חייבים לנצח".  במילים אחרות קינן לא רואה מבחינת הקבוצה שלו שום דבר מלבד ניצחון. את זה צריך להראות לשחקני מ.ס אשדוד.

לגבי המשחק מול אשדוד כמו שזה נראה המאמן ראובן עטר מתלבט מאוד לגבי ההרכב. נראה כי קרלו ברוצ'יץ' המגן השמאלי יחזור להרכב וכן דין דוד ודן ביטון. גם חן עזריאל בתמונה. כמו שזה נראה ההרכב שיעלה מול חיפה יהיה שונה מההרכב שפתח מול מכבי נתניה.

בדף הרשמי של אשדוד נכתב: "ראשון הקרוב יוצאים למשחק חוץ קשה בסמי עופר.90 דקות של של מלחמה, גם מהיציע! הסעות חינם לאוהדי אשדוד (בהרשמה מראש) לפרטים והרשמה: 050-9773302

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך