תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 29/09/17 ועד 05/10/17
תמונה אסטרולוגית

טלה:
היכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב התחלתי וראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת הכיוון התעסוקתי העתידי שלכם מעסיקים אתכם, ורבים מכם נמצאים בניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש הנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. השבוע חשוב להתנהל נכון ובאסרטיביות מול קבלנים, קניינים, פקידים, מתווכים, מתחרים וקולגות. שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובדת זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. עשו חסד בצורה אנונימית. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. יום כיפור: עובר בסך הכול בסדר, ניתן לראות קושי קל לקראת הסוף אך זה לא נורא. שבוע מבורך יקרים, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

שור:
היכולת שלכם להתחבר אל אהבה עצמית היא המפתח לשינוי אותו אתם מחפשים. אהבה עצמית אמיתית היא אהבה שהאדם אוהב את עצמו ללא תנאי כלשהו, דהיינו אוהב את עצמו באמת. כל זמן שהאדם אוהב את עצמו בגלל ש…, או רק אם… אין זו אהבה עצמית. איך מגיעים לאהבה עצמית אתם שואלים? אז ככה: הדרך היחידה להגיע לאהבה עצמית אמיתית, היא על ידי הבנה, קבלה וגישה חיובית. על האדם להתרגל לדון את עצמו לכף זכות ולשפוט את עצמו בצורה חיובית. להיות שלם (גם אם לא מושלם.) באופן כללי: כעת מגיע שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנות לשינוי מבורך שיכניס מעט רוגע, סדר והיגיון בחייכם. כדאי מאוד לנצל את המומנט החיובי שנוצר בשבוע זה, ולהמשיך להתקדם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. בכדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנויות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקראים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. נושאים שקשורים בתזונה נכונה, אורך חיים בריא, יופי, וספורט עולים על הפרק. למתמידים צפוי שינוי מבורך. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם תסכול וחוסר נחת. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. זוגיות: הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללימודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. יום כיפור: יש להיערך בהתאם. בחלקו השני של הצום צפויים קשיים, ולכן מוטב לגור כוחות. צום קל, שבוע מבורך, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

תאומים:
האנרגיה השוררת סביבכם השבוע מצריכה מכם לנהוג בזהירות יתרה. הקלפים מצביעים על כך שיש אנשים אשר עשויים לנהוג בכם בחוסר יושר כגון: מרמה, בגידה, גניבת דעת או רמאות. הקפדה ותשומת לב יסייעו בידכם לעבור את השבוע הקרוב מבלי להינזק. בשבוע זה, כדאי ומומלץ לדחות חתימה על חוזים והסכמים חשובים. באופן כללי: ניתן לומר שהשבוע מלווה אתכם תחושת כבדות שנובעת מהתנהגות או עשייה שאינכם שלמים איתה, ובמילים אחרות – אתם מרמים את עצמכם וכל יום משקרים לעצמכם מחדש. על מנת שתוכלו לשוב ולהרגיש את השלווה והשלמות שאתם כל כך אוהבים, יהיה עליכם להקשיב בנאמנות לקול הפנימי שלכם. אותו קול פנימי ישרת אתכם בנאמנות כאשר אתם מוכנים להקשיב לו, גם כשמדובר בעשייה שמצריכה נקיטת יוזמה אמיצה שכרוכה בהבנה שאתם זקוקים לסיוע. זוגיות: פיתויים שונים מציבים אתכם בפני מצבים שמעלים שאלות הקשורות במוסר, אמון ויושר. כדי להתמודד בהצלחה אל מול הפיתוי המזדמן, יהיה עליכם לזכור ולהטמיע את הפתגם הבא: איזהו הגיבור- הכובש את יצרו! הידיעה שלמעשיכם היום יש השלכות לאופן שבו יראה המחר שלכם, אמורה לסייע בידכם לבחור נכון. יום כיפור: עובר בצורה ללא כול קושי חריג. צום קל, שבוע מוצלח, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

סרטן:
חוסר זהירות עשוי להוביל לכך שבשבוע זה, תאבדו הישג כזה או אחר. הימנעות מחרדות חסרות בסיס שקשורות בעיקר לעבודה ופרנסה והיצמדות לאמונה בשם ועקרונותיכם יעזרו לכם להגן ולשמור שזה לא יקרה. חשדנות, מתח ודאגה שזורים בין ימות השבוע, ורבים מבני מזל סרטן חשים בהתערערותה של הקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה והקריירה, ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק. לרווקים: שבוע חיובי בפתח ומפגש מעניין יכול ליצור קרקע פורייה לשיתוף זוגי. יום כיפור: לא צפויים קשיים והצום עובר יחסית בקלות. צום קל, שבוע מוצלח, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

אריה:
כעסים ושמירת טינה פוגמים במערכות היחסים במעגל הכי קרוב שלכם והדבר יוצר מתחים סמויים וגלויים עם בן הזוג, ההורים, הילדים ובני המשפחה. התחייבויות/משימה שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. היכולת להימנע מאגואיזם, יהירות ומגאווה עצמית חשובים מאוד. במיוחד בשבוע זה חשוב להקפיד לנהוג בענווה, צניעות וסבלנות. בעבודה: מתח ועצבנות עלולים להסב נזק. ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים, וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. יום כיפור: באופן די מפתיע הפעם לא יהיה פשוט ולרבים מהאריות צפויים קשיים. מוטב להימנע מבזבוז אנרגיה מיותר. צום קל, שבוע מוצלח, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

בתולה:
טלטלה רגשית יוצרת חוסר איזון ולחץ נפשי ורגשי כאחד. לכן, מומלץ בחום בשבוע זה למצוא את הדרך להתגבר על הפחד ולהתחבר מחדש לאמונה ולביטחון שהכול לטובה. באופן כללי: תקופה של פרידה/שינוי ויציאה לדרך אחרת וחדשה מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שאתם צרכים לפנות מקום לדברים חדשים בחייכם הן ברובד גוף, הן ברוד נפש והן ברוב נשמה. מפגשים עם אנשים, מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה. עבודה: חוסר יציבות בא לידי ביטוי בהיבטים שונים כמו למשל: סיום של פרק, עזיבה, יצאה לפנסיה או פיטורים. אצל העצמאים סגירה, מכירה או שינוי במהות של העסק. אצל חלקכם יש חזרה לעשייה קודמת משהו שעסקת בו בעבר, וכעת אתם שבים ועוסקים בו שוב. זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מוויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות. לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. יום כיפור: עובר עליכם ב"ה בצורה טובה. צום קל, שבוע מבורך, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

מאזניים:
רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מספר דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם, וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע. 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. יום כיפור: הצום עובר בסדר, והמועד הרוחני הזה מספק לכם זמן טוב לחשיבה ותכנון תוכניות לעתיד. יום הולדת: נכון יום הולדת… אך אין לכם הרבה חשק לשמוח. הימנעות מחשיבה פסימית תעזור לכם לשנות את האווירה המלנכולית שמציפה אתכם ללא כל צורך. שבוע טוב, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

עקרב:
המוטיב המרכזי השבוע אצל רבים מבני מזל עקרב יעמוד בסימן היכולת לכבוש ולמשול ביצרים ובדחפים ששולטים בהתנהגותכם. יחד עם זאת, אל לכם להתגמד ולהמעיט בערככם בעבור חנופה זולה… בבית: כעסים והתפרצויות רגשיות שנוצרו מהלחצים איתם אתם מתמודדים כעת גורמים למתח באוויר. אלו מביניכם שישכילו להבין את עוצמת הרכות וילמדו לשלוט ולנתב את האש שבוערת בליבם, יוכלו למנוע מעצמם את הצורך להתמודד מול תחושות לא נעימות. בעבודה: האווירה קצת מתוחה ויש לכם חשק עז להעמיד אדם כזה או אחר על מקומו. הצורך להעמיד דברים על דיוקם מוצדק ולדרך בה תבחרו לעשות זאת יש משמעות חשובה בעבורכם. סבלנות, איפוק ואורך רוח יסיעו בידכם לעבור את המשימה בהצלחה. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מרמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. חז"ל מלמדים אותנו שכל אהבה שאין עמה תוכחה אינה אהבה – אהבה אשר אינה כוללת תיקון וצמיחה, אינה אהבה אמיתית. עליכם ליצור דיאלוג חיובי שיש בכוחו להקל על נפשכם. יום כיפור: הצום וכל הקשור אליו עוברים בצורה טובה. קושי קל לקראת הסוף אבל אתם בהחלט יכולים לעמוד בו. צום קל, שבוע מוצלח, גמר חתימה טובה והשם אתכם!

קשת:
שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע היא מהות חומרית ונושאים שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם. בנוסף השבוע יש דגש על נושאים שקשורים בבני המשפחה שסובבים אתכם, וייתכן שתידרשו להושיט עזרה או להטות אוזן. באופן כללי: העצמאות שלכם חשובה לכם מאוד, ואתם זקוקים למרחב תמרון הן בעבודה והן בבית. שינויים שמתרחשים בחייכם כעת כמו למשל שינוי בעבודה או שינוי במקום המגורים, יאפשרו לכם לשפר את מנעד עצמאותכם האישית והחומרית. בעבודה: אתם מרגישים שלמרות השתדלותכם, לא מפרגנים לכם מספיק וזה מפריע לכם. נטיית לבכם הראשונית אומרת לכם להסתגר ולהחמיץ פנים, אך הקלפים מזהירים שצעד זה רק יחריף את הרגשתכם ולא יביא לשינוי המיוחל. מומלץ להתעלות מעל רגשות המרמור, להרים את ראשכם, לחייך לסובבים אתכם ולבצע את מלאכתכם בנאמנות – הקרדיט לו אתם באמת ראויים לא יאחר להגיע. לפנויים שביניכם: כדאי מאוד לצאת מהבית. זהו שבוע טוב ליצירת קשרים חדשים שעשויים להוביל לסיפור אהבה מהנה. לנשואים שביניכם: זהו שבוע טוב לגלות מחדש אחד את השני. הרשו לעצמכם להתחבר לפן הרוחני והרומנטי שקיים בכם ולא תצטערו. השקעת זמן איכות בתא המשפחתי שלכם תיצור מצבים חיוביים שישפיעו לטובה על כל בני הבית. כספים: לאחר תקופה לא קלה, רצופת עליות ומורדות, חל שיפור במצבכם. מומלץ לנצל את התקופה הזו לביסוס ולחיסכון שיביא תועלת בעתיד. יום הכיפורים: קושי רגשי שאתם חווים, יקשה עליכם לשאת הצום עד תומו. בדרך כלל אין לכם בעיה עם זה אבל הפעם זה יראה קצת אחרת. כדי להתחזק מוטב להיכנס אל אווירת הצום כשבראשכם יש מחשבות טובות ובעלות תקווה. צום קל, שבוע מבורך, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

גדי:
היכולת שלכם להשפיע לחיוב על גורלכם ועל האופן שבו יראו חייכם נמצאת בידכם. התחברות לחשיבה חיובית שבבסיסה האמונה שהכול לטובה, תאפשר לכם להתחבר אל האנרגיות הנכונות. השבוע על בני מזל גדי להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. בעבודה: צפוי שבוע קצר אך הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זהו שבוע מבורך בכול הקשור למשחקי מזל. השקעה של סכום סמלי עשויה להניב רווח נאה. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. יום הכיפורים: קטן עליכם. לא צפויים בעיות מיוחדות וסך הכול צום קל. שבוע טוב, גמר חתימה טובה והשם אתכם!

דלי:
התפכחות וראיית המציאות כפי שהיא באמת. שבוע קצת אמוציונאלי וסהרורי ניצב בפתח, ורמת האנרגיה שלכם אינה נמצאת במיטבה. במילים אחרות, ניתן לומר נפשכם קצת נסערת ויש אכזבה או מועקה על ליבכם. הסיבה לכך היא שבאופן כזה או אחר אתם מרמים ו/או משלים את עצמכם, לעיתים עד כדי עיוות המציאות והטמנת הראש בחול, דבר זה מוביל לחוסר איזון רגשי ופיזי. הקלפים מראים שאתם נמצאים במקום שאתם לא רוצים להיות בו או עושים משהו שלא כל כך בא לכם לעשות. אין זה משנה אם מדובר בעבודה או בזוגיות, חשוב שתדעו שההסכמה שלכם להישאר במקום שאתם לא רוצים להיות בו, היא שלכם בלבד. בעבודה: הקלפים מצביעים על כך שיש מישהו שנוהג כלפיכם בדו פרצופיות ועליכם להקפיד להיות זהירים במעשיכם ובלשונכם. לאלו מכם שבוחנים עסקה, קנייה או השקעה בפרויקט שנראים מבטיחים ומשתלמים, כדאי מאוד לבדוק שוב. בדיקה מעמיקה יכולה לגלות לכם שלא כל הנוצץ זהב. זוגיות: אם שניכם בני מזל דלי זה דווקא יכול להסתדר לכם, היות שהשבוע לשניכם לא בא ואין חשק, כך שאתם מתקזזים. לנמצאים בזוגיות עם בן מזל אריה, בתולה או דגים, יהיה עליכם להקפיד ולשלוט במצבי הרוח שלכם. בריאות: הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. וגופכם מושפע לרעה ממצבכם הנפשי. קלף הירח מלמד שרבים מכם זקוקים לאוזן קשבת ולשיחה משמעותית ומפרה עם אדם חכם או מישהו שיכול לאתגר אתכם מבחינה מנטאלית ושכלית. התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. יום הכיפורים: תהליך הצום והאווירה הרוחנית שמתלווה אליו יוצרים בלבבכם תחושות נוסטלגיות שמעוררות את המהות העצמית שלכם. צפוי קושי קל לקראת הסוף. לא משהו שישבור אתכם. צום קל, שבוע מבורך, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

דגים:
שבוע מורכב ממתין לרבים מבני מזל דגים. אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה, לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם מגיעים אל קיצם, ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא והדאגה לגבי מה שאינכם יכולים לעשות מונעת מכם לחשוב על דברים שאתם כן יכולים לעשות. בעבודה: חוסר ודאות וחשש ממה שיקרה בעוד כחודש גורם לתחושת מועקה היום. אצל חלקכם יש רצון לעזוב ולעשות משהו חדש. אצל חלקכם יש להיזהר מפיטורין או שינוי גדול שקשור במקום העבודה כמו למשל עזיבה של בוס או פרידה מחברים. זוגיות: השבוע אתם חשים עייפים וחסרי אנרגיה. יש לכם צורך להיות הצד המלוטף, זה שמקבל. אלו מכם שיסבירו לבן הזוג עד כמה הם זקוקים לו ולאנרגיות שלו, ימצאו אוזן קשבת אשר תתרום רבות לשיפור מצב הרוח. אם בן הזוג איננו מספק לכם את תחושת הביטחון הרגשי שלה אתם זקוקים, יש לגשת לטיפול זוגי לפני ההחלטה להחליפו באחר. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים או רכישות. שימרו על כספכם לזמן טוב יותר. בריאות: אתם עייפים ורוצים לנוח. החולשה שמתקיימת בכם היא תוצאה של תהליכים רגשיים שאתם עוברים כעת. הרשו לעצמכם לנוח ונצלו את אווירת החגים בה אנו מצויים להתחברות לאמונה ולחשיבה חיובית וקבלו את עצמכם כפי שאתם. תחושות אלו יחלפו ב"ה במהרה. אזור רגיש בגוף: עמוד השדרה, גב תחתון והגפיים. מומלץ לעשות הילינג או כל טיפול אשר משיב ומייצב את אנרגית החיים. יום הכיפורים: הצום עובר בקלות יחסית. נצלו את הזמן לניקוי המחשבה וטיהור הנפש. צום קל, שבוע טוב, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך